کتاب فانوس حرم pdf

بر اساس زندگی نامه شهید مدافع حرم محسن فانوسی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,000
نظر شما چیست؟
کتاب «فانوس حرم» با محوریت شخصیت شهید محسن فانوسی، شهید مدافع حرم، توسط گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این اثر دربردارنده مجموعه ای از خاطرات همراهان شهید است که شخصیت شهید به عنوان شخصیت اصلی این کتاب، در این خاطرات توصیف شده و مخاطب با آن آشنا می شود.

شهید محسن فانوسی از کارکنان گروه مهندسی رزمی 43 امام علی(ع) ملایر در آبان ماه سال 94 به خیل شهدا پیوست. این شهید بعد از سردار همدانی، شهید صانعی، شهید کرمی و شهید مصطفوی پنجمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

گزیده کتاب
در بخش هایی از این کتاب از زبان همسر شهید می خوانیم:

پدر و مادرم به خاطر احترامی که برای خانواده آقای فانوسی قائل بودند، اختلافی با ازدواج ما نداشتند، ولی سپردند به خودم که تصمیم آخر را بگیرم. هنوز مردد بودم. خیلی با خودم کلنجار می رفتم تصمیم بسیار سختی بود. بالاخره یک شب دو رکعت نماز توسل به حضرت زهرا(س) خواندم از خود حضرت زهرا(س) خواستم کمکم کند که تصمیم درست را بگیرم.

همان شب خواب عجیبی دیدم. خانمی که چهره اش را ندیدم جلو آمد و یک انگشتر با نگین زرد به دستم انداخت. صبح که از خواب بیدار شدم حس خوبی داشتم. حس می کردم این خواب یعنی باید پیشنهاد ازواج را قبول کنم. بعدها محسن همیشه به شوخی می گفت: «مواظب انگشتر زرد رنگ باش».

مادرم موافقت من را اعلام کرد. جلسه دوم محسن گفت: «فردای همون روزی که اومدیم خونتون رفتم مشهد، همون جا از آقا امام رضا(ع) خواستم که مِهرم رو به دلت بندازه و وقتی بر می گردم جواب مثبتت رو بشنوم».
صفحات کتاب :
152
کنگره :
۱۳۹۶ ۲ ف ۲ع/ PIR۸۳۴۹
دیویی :
۶۲/ ۳ ف ا ۸
کتابشناسی ملی :
4855955
شابک :
978-600-7841-48-8
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه فانوس حرم