امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,500
نظر شما چیست؟
کتاب مشتریان دو آتشه: تحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان نوشتۀ کن بلانچارد و شلدون بالز، سه راز برای جلب مشتریان پروپاقرص را به شما آموزش می دهد: تصمیم گیری، کشف و چگونگی دادن خدمت. هر سازمان و شرکتی از تصمیم گیری، کشف و چگونگی خدمت رسانی، سود خواهد برد.

همه سازمان های موفق به طور مشترک بر یک موضوع تمرکز دارند: "مشتریان"، صرف نظر از اینکه افراد مشغول تجارت باشند یا کار آزاد، و در بیمارستان کار کنند یا در ادارت دولتی، موفقیت فقط و فقط به سراغ کسانی می آید که مهمترین دل مشغولی شان، توجه به مشتریان است.

کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) و شلدون بالز (Sheldon Bowles) موضوعی مهم و پیچیده را انتخاب و به طور دقیق آن را در کتاب مشتریان دو آتشه: تحولی اساسی در خدمت رسانی به مشتریان (Raving Fans: a Revolutionary Approach Customer Service) موشکافی کرده اند و حقایق اساسی را در قالبی ساده، قابل درک و لذت بخش توضیح داده اند. مشخص کردن، کشف کردن و ارائه کردن، راهنمای اصلی شما در ایجاد مشتریان دو آتشه خواهند بود، همان گونه که راهنمای شرکت های موفق بوده است.
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه مشتریان دو آتشه