امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,500
نظر شما چیست؟
بذر این کتاب زمانی کاشته شد که هر دوی ما مادران جوان بودیم که در جلسات مرحوم دکتر هِیم جینوت روان شناس کودک، شرکت می کردیم. بعد از هر جلسه، شگفت زده از قدرت مهارت های ارتباطی تازه ای که آموختیم، به خانه برمی گشتیم و تأسف می خوردیم برای سال هایی که به صورت حرفه ای من در دبیرستان های شهر نیویورک و اِلین در خانه های منطقه ی منهتن- نیویورک با کودکان کار می کردیم و از این آموخته ها بی بهره بودیم.

ما نمی توانستیم پیش بینی کنیم نخستین تجربه ها چه حاصلی در بر دارد. دو دهه بعد، کتاب هایی که برای پدران و مادران نوشته بودیم از مرز سه میلیون گذشت و به بیش از دوازده زبان زنده ی دنیا ترجمه شد. سخنرانی هایی هم که در همه ایالات امریکا و تقریباً در تمام استان های کانادا برگزار کردیم، شنوندگان مشتاق بی شماری را به خود جلب می کرد.

در سراسر جهان بیش از پنجاه هزار گروه، از نقاطی دور مثل کنیا، مالزی، نیوزلند از نوارهای صوتی و تصویری برنامه های کارگاه گروهی ما استفاده می کردند؛ و در تمام طول این دورة بیست ساله درباره ی آموزگارانی که در نتیجه ی شرکت در سخنرانی ها یا گذراندن دوره ای از کلاس ها یا خواندن یکی از کتاب های ما تغییراتی در آنان ایجاد شده بود، اخباری به گوشمان می رسید. بی شک، با تشویق مردم بر آن شدیم کتاب های مشابهی برای آن ها بنویسیم.
صفحات کتاب :
77

کتاب های مشابه چگونه با کودکان صحبت کنیم تا یاد بگیرند