امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
جول اوستین در کتاب صوتی قدر خودتان را بدانید در مورد ارزش وجودیتان صحبت می کند، اینکه ارزش تان از جانب خداوند می آید و خداوند از روح خود در شما دمیده است. این کتاب از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده سازی شده است.

جول اوستین (Joel Osteen) نویسنده این کتاب واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی و نویسنده و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند. او مدیر سابق یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کلیساهای آمریکاست و تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان های مختلف ترجمه شده اند.

جول اوستین در کتاب صوتی زمان مناسب می گوید:

ارزش شما منحصراً باید براساس این واقعیت باشد که شما بنده خداوند بلند مرتبه هستید. شما همین الان با ارزش هستید. خداوند شما را یک شاهکار خلق کرده است، شما منحصر به فرد هستید، خداوند شما را دست چین کرده است، هرگز فرد دیگری مانند شما خلق نخواهد شد، سر خود را بالا بگیرید، اعتماد به نفس داشته باشید، شما فوق العاده و عالی خلق شده اید.

خداوند از روح خود در وجود شما دمیده است و ارزش و قدر شما از خدا نشات می گیرد. وقتی متوجه شوید که اصلاً لازم نیست چیزی را به کسی ثابت کنید آزاد می شوید، به محض این که به یک نفر ثابت کردید که مشکلی ندارید می بینید که یک نفر دیگر هست که باید تحت تاثیر قرار دهید، این چرخه هرگز تمام نمی شود، از روی تردمیل پائین بیایید. روی تردمیل به سختی زحمت می کشید اما به هیچ جا نمی رسید. لازم نیست که هیچ چیزی را ثابت کنید.

چیزی در وجود شما است که بسیار با ارزش تان می کند، شما کپی شده نیستید، شما طرح تقلید شده نیستید، شما اصل هستید، خالق دنیا شرکت سازنده شما است. از این بیشتر ممکن نیست بتوانید اعتباری به دست بیاورید.

کتاب های مشابه قدر خودتان را بدانید