امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
کتاب صوتی درخواست بزرگ داشته باشید اثر جول اوستین به شما می آموزد که چگونه از زندگیتان و خدای متعادل چیزهای بزرگ درخواست کنید، یا حتی چیزهای محال، چرا که زندگی سرشار از فراوانی است.

جول اوستین در این کتاب می گوید:

جرات داشته باشید و تقاضاهای بزرگ کنید، آنچه خداوند به شما وعده داده است را بخواهید، محدودیت ها را از دعای خود بردارید و درخواست بزرگ داشته باشید.

از خدا نخواهید که در انجام کارهای اشتباه خود بهتر عمل کنید، از او برای رویاهای خود درخواست کنید، برای سطوح بالاتر دعا کنید، برای برکت های انفجاری از او درخواست کنید، از او بخواهید که شما را به سوی هدفتان پرتاب کند.

خدا بیش از حد نیاز شما می بخشد، او خدای فراوانی است، خدای سرشار شدن است، پس شما هم شجاعت داشته باشید و درخواست بزرگ داشته باشید.

خداوند همین حالا هم فراوانی را در آینده ی زندگی شما قرار داده است، او همین حالا هم انسان های درست، اتفاقات خوب را در زندگی شما قرار داده است، درهایی که قرار است برایتان باز شوند و خودتان نمی توانستید بازشان کنید، سوال من از شما این است: آیا درخواست بزرگ دارید؟

جول آستین (Joel Osteen) واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی و نویسنده و کشیش ارشد بزرگ ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند. او مدیر سابق یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کلیساهای آمریکاست. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان های مختلف ترجمه شده اند.

کتاب های مشابه درخواست بزرگ داشته باشید