امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
در کتاب صوتی خواب بهتر برای زنان اثر جان گری سعی شده، اطلاعاتی درباره ی خواب و کاهش استرس در بانوان، برای داشتن زندگی شاد و پرنشاط در اختیار شما قرار گیرد.

جان گری (John Gray) نویسنده کتاب "مردان مریخی زنان ونوسی" در کتاب خواب بهتر برای زنان می گوید:

زن ها احتیاج دارند که به خواب عمیق فرو بروند. تحقیقات نشان داده که یک خانم در محیط کارش دو برابر یک مرد استرس دارد و زمانی که از سر کار بر می گردد خانه حتی استرسش از دو برابر هم بیشتر می شود. این یعنی میزان استرس آن ها چهار برابر یک مرد است.

زن ها احتیاج دارند که به خواب عمیق فرو بروند و لازمه ی آن استرس پایین است هنگامی که زنی نتواند به استرس خود غلبه کند، نمی تواند شب به خواب عمیق برود.

زمانی که بعد مریخی خانم ها بیشتر بروز پیدا کند، کارهایی را انجام می دهند که اورژانسی و فوری باشند و مهلت کمی دارند. نهایتا خودشان را قربانی می کنند. همه این کارها هورمون تستسترون در بدن آزاد می کند که مانع فعالیت هورمون اکسی توسین می شود. اکسی توسین هورمونی است که وقتی زن ها عاشق می شوند و حال خوبی دارند برای کاهش استرس ترشح می شود.

زنی که به مقدار زیاد هورمون اکسی توسین نداشته باشد به سختی می تواند عاشق شود و حال خوبی داشته باشد و بر استرس غلبه کند و در نتیجه خوب بخوابد.

کتاب های مشابه خواب بهتر برای زنان