امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
جول اوستین در کتاب صوتی رهایی از افکار محدود کننده، راه و روش هایی را برای غلبه و جلوگیری از افکار محدود کننده و مخرب در زندگی تان، ارائه می کند.

جول اوستین در این کتاب می گوید:
شما می توانید از افسردگی، کمبود اعتماد به نفس، اضطراب رها شوید. خداوند تاج رحمت بر سر شما نهاده است، او ردای عزت بر تن شما پوشانده است، خداوند از روح خود در وجود شما دمیده است، اجازه ندهید تفکرات محدود کننده جلوی رسیدن شما به سرنوشت تان را بگیرد.

اگر خودتان چیزی را از بین نبرید، آن چیز نهایتاً شما را از بین می برد، اگر آن رفتار بد را از بین نبرید، نهایتاً شما را از بین می برد، اگر عصبانیت، اعتیاد، افسوس خوردن را متوقف نکنید، این ها نمی گذارند شما به سرنوشت خودتان دست پیدا کنید.

اگر خود را از دست آن ذهنیت محدود خلاص کنید و شروع کنید به داشتن یک ذهنیت پر برکت، ذهنیت فراوانی، وقتی می دانید که برکت خداوند مانند زره شما را در برگرفته است، در آن لحظه است که خداوند درهای ملکوت را به روی شما باز می کند، او فرصت های مناسب، نعمت، فراوانی را برای شما نازل می کند.

جول اوستین (Joel Osteen) واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی و نویسنده و کشیش ارشد بزرگ ترین کلیسای جهان به نام لیکوود است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند. او مدیر سابق یکی از معروف ترین و بزرگ ترین کلیساهای آمریکاست. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان های مختلف ترجمه شده اند.

کتاب های مشابه رهایی از افکار محدود کننده