کتاب مراقب قلب خود باشید صوتی

افکار خود را درجهت رشد و تعالی هدایت کنید

امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
نظر شما چیست؟
ویکتوریا اوستین نویسنده کتاب پرفروش "زندگی با عشق" در این کتاب به به ما متذکر می شود که ما باید مراقب تفکرات خودمان باشیم تا بتوانیم از قلب خود محافظت کنیم، خداوند بالاتر از هر چیز دیگری می فرماید: از قلب خود مراقبت کنید، زیرا مشکلات زندگی از قلب بیرون می آیند.

اگر قرار باشد به تمام آن چیزی تبدیل شویم که مقصود خداوند از خلقت ما بوده است، باید اختیار آن چه در ذهنمان می گذرد را به دست بگیریم، ما باید اختیار این تفکرات را به دست بگیریم و خود ما باشیم که افکار خودمان را هدایت می کنیم.

اگر امروز به دنبال پیروزی هستید، باید از این به بعد به غلبه بر افکار فکر کنید، اگر برخی زمینه ها در زندگی تان هست که احساس شکست یا ضعف دارید، از این به بعد تصور کنید که بر آن ها پیروز شده اید. شما می توانید این شرایط را عوض کنید، شما می توانید زندگی خود را تغییر دهید، از طریق تغییر افکارتان، اما این به من و شما بستگی دارد.

تا زمانی که مسئولیت را به عهده نگرفته ایم، که چه تفکراتی را وارد ذهنمان می کنیم، هرگز به آنجا که می خواهیم نمی رسیم، ترس، اضطراب، نگرانی، این افکار و احساسات انرژی ما را می گیرند و ما را مجبور می کنند واکنش اشتباهی داشته باشیم.

افکار مختلفی در طول روز وارد ذهن ما می شوند، مساله این است که ما انتخاب کنیم که چه افکاری را نزدیک خودمان نگاه داریم.

اگر امروز زندگی شما در آن مسیری که می خواهید حرکت نمی کند، من از شما می خواهم که افکار خود را در آن مسیری که می خواهید حرکت دهید، خداوند می فرماید که می خواهد زندگی شما را تازه کرده و تغییرشکل دهد و این کار می تواند امروز آغاز شود، تازه کردن ها و متحول شدن ها می تواند به محض این که افکار درون خودتان را انتخاب کردید، آغاز شوند، پس امروز من از شما می خواهم، بدانید که خدا با شماست و مراقب قلب خود باشید.

کتاب های مشابه مراقب قلب خود باشید