امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
اگر می خواهید امسال برایتان فوق العاده باشد، این راه از این تصمیم شروع میشه که امسال، کارهای بیشتری رو نسبت به سال قبل انجام بدید. حرکت کنید و به خودتان فشار بیارید. پیشرفت کنید و با ترس هایتان مواجه بشید.



کارایی بالا اساسا به عنوان موفقیت بلند مدت تعریف می شود و همیشه باید در حال بهتر شدن باشید. بدون توجه به استعداد ها و توانایی های که دارید، می توانید با تمرین کردن، تغییر ذهنیت و تمرکز به شادی و کارایی بالا برسید.



معنی زندگی با انرژی این است که با چالش مشکلی نداشته باشید و از چالش استقبال کنید. ناامیدی بخشی از پیشرفت محسوب می شود. بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس این است که خودتان را به چالش بکشید.


چهارچول ذهنی شجاعت را انتخاب کنید، فقط تصمیم بگیرید که شجاع تر باشید و در هر لحظه شادی را وارد زندگیتان کنید.

برندن برچارد (Brendon Burchard) متولد 18 فوریه 1977 (41 سال) در مونتانا ایالات متحده می باشد.او شغل نویسنده، مربی با کارایی بالا، سخنران انگیزشی می باشد.

برندن نویسنده محبوب ترین نیویورک تایمز و "مربی با پیشرو در سطح بالای جهان" است. آخرین کتاب او، عادات با کارایی بالا، بهترین فروشنده Wall Street Journal بود و نام برچارد در آمازون به عنوان یکی از سه بهترین کتاب کسب و کار و رهبری خود در سال 2017 است. در پوشش مجله موفقیت در اکتبر 2017 که در آن مقاله او را بزرگترین انگیزه پرداخت و مربی بازاریابی در جهان است.

او دارای چندین دوره آنلاین توسعه شخصی با شبکه اپرا وینفری است و طبق گفته فوربس، او در دوره های آنلاین خود بیش از 1.5 میلیون دانش آموز را آموزش داده است. او، مجله Oprah، به نام او "یکی از تاثیر گذارترین رهبران در زمینه رشد شخصی" است.

حرفه

برچارد می گوید که در 19 سالگی به عنوان یک حادثه رانندگی جان سالم به در برده است. در سال 2017، کتاب "کارآیی بالا" به بهترین فروش "وال استریت ژورنال" تبدیل شد و در فهرست "بهترین فهرست کسب و کار و رهبری 2017" آمازون بود.

کتاب های مشابه سال کارایی بالا