امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟
آمادگی برای دریافت برکات خداوند

خداوند پر است از شگفتی، خداوند دوست دارد کارها را نه بر اساس زمان بندی ها و روش های معمول، بلکه زمانی انجام دهد که اصلاً انتظار وقوع آن را نداریم. زمانی که از همیشه غیرممکن تر به نظر می رسد، آماده باشید تا خداوند بلندمرتبه خود را نشان داده و شما را شگفت زده کند پس شما باید ذهنیت زمان درست را داشته باشید.

آن ها که منتظر رحمت خداوند هستند، قدرت خود را باز خواهند یافت، آن ها با بال های خود مانند عقاب بالا خواهند رفت. با امید منتظر بمانید، منتظر بمانید در حالی که می دانید به شما خواهد رسید.

شور و هیجان خود را باز به دست آورید، امید خود را از دست ندهید، حالا از هر زمان دیگری به ورود به مرحله ی بالاتر نزدیک تر هستید و برکتی انفجاری را در زندگی خود تجربه کنید، سوال من این است: آیا بیدار هستید؟

جول اسکات اوستین (Joel Scott Osteen) متولد 5 مارس 1963 یک آمریکایی است که در هوستون تگزاس مستقر است. بیش از 7 میلیون بیننده در هفته و بیش از 20 میلیون نفر در بیش از 100 کشور، سخنرانی های تلویزیونی Osteen دیده می شوند. اوستین هفت کتاب پرفروش نیویورک تایمز از بهترین فروشندگان را نوشته است.

زندگی زودهنگام و خانواده
اوستین در هوستون، تگزاس متولد شد و یکی از شش فرزند جان استینس و دولورس (Dodie) Pilgrim است. پدر او، کشیش سابق باپتیست جنوبی، کلیسای لیکودو را تأسیس کرد که استاد فعلی ارشد در پشت یک فروشگاه غذای قدیمی است. او در دبیرستان Humble، دبیرستان عمومی در شهر Humble، تگزاس، در سال 1981 فارغ التحصیل شد، و به دنبال آن دانشگاه Oral Roberts در تالسا، اوکلاهما، جایی که او ارتباطات رادیویی و تلویزیونی را مورد مطالعه قرار داد، تحصیل را ادامه داد اما فارغ التحصیل نشده و مدرک را از مدرسه الوهیت دریافت نکرده است. در سال 1982، او به هوستون بازگشت و برنامه تلویزیونی لیکودو را تأسیس کرد، جایی که او سخنرانی های تلویزیونی پدرش را برای 17 سال تا ژانویه 1999، زمانی که پدرش به طور غیر منتظره از یک حمله قلبی جان داد، تولید کرد.

حرفه
پدر جول او را تشویق کرد تا سال ها سخنرانی کند اما او را ترغیب به کار در پشت صحنه تا 17 ژانویه 1999، زمانی که پیشنهاد پدرش را پذیرفت و اولین سخنرانی خود را اجرا کرد. جان اوستین شش روز بعد از یک حمله قلبی جان خود را از دست داد. دو هفته بعد از مرگ پدرش، جول به طور منظم موظف شد و بعد از آن در 3 اکتبر 1999 به عنوان کشیش جدید ارشد کلیسای لیکوود معرفی شد. از آن زمان، حضور لیکوود از 5،000 تا 43،000 افزایش یافته است.

خدمات کلیسای لیکوود در بیش از 100 کشور دیده می شود. اوستین توسط باربارا والترز به عنوان یکی از 10 شخصیت جذاب او در سال 2006 انتخاب شد. کاندیدای سابق ریاست جمهوری جان مک کین، اوستین را به عنوان نویسنده الهام بخش مورد علاقه اش توصیف کرده است. خانواده اوستن در روز رستاخیز صبحانه میزبان توسط رئیس جمهور باراک اوباما در کاخ سفید در سال 2010 حضور داشتند.

سبک سخنرانی
آماده سازی خطبه شامل حفظ یادداشت های خود و گوش دادن به خود بر روی نوار است.
اوستین می گوید که او تصمیم می گیرد که بیشتر به خیر خداوند و زندگی عمیق متوسل شود نه به گناه. او می گوید که او تلاش می کند تا اصول کتاب مقدس را به شیوه ای ساده آموزش دهد، تاکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت. جول اوستین در مصاحبه ای با CBN News اظهار داشت که چرا او بیشتر به گناه، شیطان و جهنم توجه نمی کند.

زندگی شخصی
Osteen در 4 آوریل 1987 با ویکتور اوستین در کلیسای لیکوود، ازدواج کرد. آن ها دارای پسر و دختر هستند. خواهر و برادر بزرگتر او، پل، لیزا، و تامارا و خواهر کوچکترش، آوریل، نیز در وزارت کار تمام وقت مشغول به فعالیت هستند. برادر کوچکترش جاستین کارهای مسیحی را انجام می دهد و در نیویورک مستقر است.

کتاب های مشابه زمان مناسب