امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
چه چیز این کتاب را خاص می کند؟
ارائه برنامه‌های عملی طبیعی برای درمان آکنه به همراه جدیدترین روش‌های برخورد با آکنه و روش‌های گام‌به‌گام مراقبت از هر نوع پوستی که دچار آکنه شده است برای نوجوانان، زنان باردار و زنانی که وارد دوران یائسگی شده‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه‌ها به پوستی سلامت و صاف دست یابید. اول از همه باید علت بروز آکنه و بیرون‌ریزی جوش‌های سرسفید و سرسیاه پوستتان را بدانید. در غیر این صورت نمی‌توانید با آن بجنگید و یا از پوست مشکل‌دار خود درست و حسابی مراقبت کنید.
در حالی که بسیاری از افراد می‌دانند که چربی چیست و چرا شکر برای پوست مضر است اما هنوز بسیاری دیگر به بازار گرمی محصولات زیبایی اعتماد می‌کنند. سال‌ها مطالعه و تحقیق درباره‌ی زیبایی مرا متقاعد ساخت که صنعت مواد آرایشی نمی‌خواهد که زنان متخصص پوست خود باشند. هنگامی که زنان متوجه شوند که واقعاً چه‌چیزی برای مشکل پوستی‌شان مؤثر است دیگر به دام جدیدترین حقه‌های بازار نمی‌افتند.
به آن فکر کنید که چندبار هزینه هنگفتی برای تهیه یک محصول زیبایی پرداخته‌اید تا پوستی صاف و زیبا داشته باشید اما اکنون آن‌را در میز توالت خود پنهان کرده‌اید، زیرا آن محصول پوستتان را خشک و پوسته پوسته کرده است.
رژیم غذایی نا مناسب، استرس و 98 درصد محصولات آرایشی و محافظ پوست از دلایل اصلی بروز آکنه هستند.
شما در این کتاب می خوانید:
چگونه با استفاده از رژیم غذایی مناسب آکنه خود را درمان کنید.
چگونه با استفاده از مواد محافظ پوست طبیعی، پوستی صاف داشته باشید.
چگونه برای رفع آکنه و لک های بعد از آن و مراقبت از پوستتان مواد محافظ پوست طبیعی و خانگی بسازید.
چگونه با از بین بردن استرس آکنه تان را برطرف کنید.
صفحات کتاب :
226

کتاب های مشابه درمان جوش صورت(آکنه)