کتاب 400 نکته در مورد فروش، فروشنده و مشتری pdf

مثلثی که رأس بلامنازع آن مشتری است

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,000
نظر شما چیست؟
در کتاب 400 نکته در مورد فروش، فروشنده و مشتری نوشته یدالله افشار، با تشریح کامل فروش، خرید و الزامات آن و شرح کامل روابط در یک سازمان و روانشناسی افراد در شرایط خاص آشنا می شویم.

شما فکر می کنید چند میلیاردر در دنیا وجود دارد و از این تعداد چند نفر در ایران زندگی می کنند، از این تعدادی که در ایران هستند چند نفر از آنان را می شناسید و از این تعدادی که شما می شناسید چند نفر از آنان با شما کار می کنند؟ جواب این سوالات بسیار روشن است، بسیار کم و شاید هم اصلا هیچ، پس با مشتریان خود، همچون سرمایه ای بسیار ارزشمند و طلایی برخورد کنید.

فروشندگان موفق، فروشندگانی هستند که برای فروش کالای خود و موفقیت در فروش، ضمن حفظ صداقت خویش، همواره به دنبال تصحیح تمامی رفتارها و عملکردهای خود هستند و با یک برنامه ریزی دقیق و پیگیر که در نهایت امر با تأثیر مثبت بر مشتری و پیرامون خود، فروش را به معنای واقعی کلمه، به سرانجام برسانند.

به حتم حساب آن دسته از فروشندگانی که به هر قیمتی بخواهند با تصحیح رفتارهای خود، بتوانند در قلب مشتریان نفوذ کرده و از این طریق بتوانند هر کالایی را ولو کالاهای بی کیفیت را به فروش برسانند و به نوعی با رفتارهای خود، واقعیت کالا را پنهان کنند و مشتریان را فریب دهند. از آن دسته از فروشندگان موفق و با صداقت، جدا خواهد بود.

در بخشی از کتاب 400 نکته در مورد فروش، فروشنده و مشتری می خوانید:

به تمامی حرکات و عکس العمل های بدن در مواجهه و برخورد با هر نوع تغییر، واکنش و عکس العمل روحی و جسمی داخلی خود فرد و یا با دنیای خارج، رفتار بدن یا زبان غیر لفظی و یا گفتار بی صدا می گویند.

رفتار بدن یا همان زبان غیر لفظی و یا گفتار و گویش بی صدا، مانند کلام شفاهی، یک زبان روانی است که گام، ریتم، کلمه و دستور مخصوص خود را داشته و دارای حروف مخصوص به خود است که با اتصال به هم می تواند ترکیب یک جمله صحیح و معنا دار را بدهد و معنای واقعی و اهداف ما را به دیگران انتقال دهد.

بی آنکه ما بدانیم و یا بخواهیم، عمده اطلاعات و اهداف و گفتارهای ما در یک برخورد حضوری از رفتار بدن ما به مخاطب انتقال داده می شود. انتقال این اطلاعات از طریق ترکیب و قانون پیچیده ای از وضع ظاهری، وضع اندامی، حرکات اندامی، نگاه و حالات چهره به مخاطب انتقال داده می شوند.

از آن سو، مخاطب ما هم عمده اطلاعات و اهداف و گفتارهای خود را در مواجه حضوری با ما از طریق همین رفتار بدن خود به ما انتقال می دهد. ترکیب پیچیده ای از وضع ظاهری، وضع اندامی، حرکات اندامی، نگاه و حالات چهره مخاطب، به انتقال اطلاعات و منظور مخاطب به ما کمک می کند.

به محض دیدار و برخورد دو شخص در یک ملاقات حضوری، رفتارهای بدن طرفین آگاهانه یا ناخودآگاه مورد ارزیابی هر دو طرف قرار می گیرد و هر دو طرف سعی در برتری دارد. این حس برتری جویی و تملک خواهی شاید بدون هیچ قصد و دانشی باشد ولی به حتم تمامی انسان ها در مواجه با دیگر انسان ها، خودآگاه یا ناخودآگاه خواهان برتری و سلطه جویی بر مخاطب خود هستند.

شناسایی، تجزیه و تحلیل و تمرکز بر روی رفتارهای بدن طرف مقابل شما، خیلی زود می تواند شخصیت و حالات درونی طرف مقابل شما را برای شما روشن و آشکار سازد و شما با به کارگیری از آنچه که می دانید و به کارگیری رفتارهای مناسب بدن خود در مقابل ایشان، تأثیر واقعی و مؤثر خود را بر روی طرف مقابل خود بگذارید و مسلط بر دیدار حضوری باشید و آن را به نفع خود تمام کنید.
صفحات کتاب :
162
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۴۳۸‏‫‭/‮الف‬۷چ۹ ۱۳۹۰
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۸۱
کتابشناسی ملی :
‎۲‎۲‎۳‎۴‎۷‎۰‎۴
شابک :
978-600-6168-07-4
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه 400 نکته در مورد فروش، فروشنده و مشتری