امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,000
نظر شما چیست؟
رمز گمشده رمانی است که در واقع قسمت سوم از مجموعه سه گانه ای می باشد که در پی فرشتگان و شیاطین و رمز داوینچی توسط این نویسنده نگاشته شده است. این کتاب سریع ترین فروش را در میان کتب بزرگسالان در تاریخ داشت. شخصیت محوری داستان نماد گمشده رابرت لنگدان نمادشناس دانشگاه هاروارد است که پیش از این در کتابهای فرشتگان و شیاطین و رمز داوینچی نیز حضور داشته است.

کل داستان در یک بازه زمانی دوازده ساعته در واشنگتن دی سی اتفاق می افتد و محوریت داستان حول موضوع فراماسونری قرار دارد.

رابرت لانگدون ظاهرا به دعوت یکی از دوستان فراماسون خود بنام پیتر سولومون به قصد انجام یک سخنرانی در ساختمان کنگره ایالات متحده وارد واشنگتن دی سی می شود. سولومون همچنین از وی درخواست کرده است که بسته کوچکی را که سال ها پیش به او امانت داده بود، باخود به همراه بیاورد. پس از ورود به ساختمان کنگره رابرت لانگدون با دست راست قطع شده پیتر سولومون مواجه می شود که در وسط سالن به سمت مشخصی اشاره می کند.

دست سالامون با خالکوبی های ویژه ای تزیین شده است که نمادی موسوم به دست رازها را تشکیل می دهد. با توجه به شواهد رابرت لانگدون در می یابد که پیتر سولومون ربوده شده و رباینده بدینوسیله از وی می خواهد که برای او، هرم مخفی فراماسونها را که گفته می شود در جایی در شهر واشنگتن دی سی پنهان شده است و همچنین کلمه گمشده که گفته می شود کلید دستیابی به قدرت و دانش مخفی گذشتگان است پیدا کند...
صفحات کتاب :
295
کنگره :
PS3553‭‬ ‭/ر12‏‫‭ط8 1389‮الف
دیویی :
‭813/54‬
کتابشناسی ملی :
1958097
شابک :
978-964-374-227-0
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه رمز گمشده