× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

نقش رسانه در همبستگی ملی

نوع اثر : کتاب

ناشر : پشتیبان

نویسنده :

صفحات کتاب : 88

کنگره : ‏‫P۹۶‭‬‭‭ /‮الف‬۷‏‫‬‭س۲ ۱۳۹۷

دیویی : ‏‫‬‭۳۰۲/۲۳

کتابشناسی ملی : 5264038

شابک : 978-622-6198-02-8

سال نشر : 1397

خلاصه اثر

تحقق آینده مطلوب در پرتو ذهن سازی اجتماعی است و مهمترین ابزار این ذهن سازی رسانه است.

رسانه ها با ارائه تصاویر و اخبار جذاب تلاش خود را برای جذب مخاطب با شیوه های گوناگونی به کار می گیرد که در محور آن برنامه های تبلیغاتی با هدف تصرف ذهن است.

به همین دلیل جنگ تبلیغاتی به منظور تصرف اندیشه به سرعت جایگاه خود را در منازعات اجتماعی و سیاسی در سطح ملی و فراملی باز کرد و در پرتو آن بحران سازی و بحران گریزی به یکی از کار ویژه های اصلی رسانه تبدیل شد.

کتاب‌الکترونیکی

5,000 تومان

حجم : 2.8 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 92

موضوعات

فهرست

پیشگفتار
نقش رسانه در همبستگی ملی
چکیده
مقدمه
اهمیت و ضرورت
نوع و روش تحقیق
پیشینه تحقیق
رسانه و انواع آن
رسانه، منبع تهدید یا قدرت نرم
تهدید نرم
قدرت نرم
عملکرد رسانه در بعد سیاسی
عملکرد رسانه در تغییر افکار عمومی
عملکرد رسانه در همبستگی ملی
رسانه، تهدید یا فرصت
نتیجه گیری
منابع و مأخذ

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات