امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,900
نظر شما چیست؟
محمود گل کارفرد در کتاب بدترین کتاب دنیا (انفجار)، سعی بر اثبات این موضوع دارد که شما می توانید در بدترین شرایط نیز احساس رضایت کنید و اگر امکانات مناسب و کافی در دسترس ندارید از ادامه رسیدن به اهداف خود باز ننشینید؛ زیرا راه هایی هست که هنوز شما نمی دانید و آن ها را کشف نکرده اید.

در کتاب بدترین کتاب دنیا (انفجار) (The Worst Book Of The World) یاد می گیریم که «استمرار»، ما را درمانده و خسته نمیکند و آن چه شما از آن به پشتکار یاد می کنید همان استفاده ی آرمانی از مستمرات است. استمرار و سماجت در تکرار، تجربیات شما را آن چنان افزایش می دهد که خودتان نیز باور نمی کنید. و این قانون زندگی است: «تکرار شبانه روز». پس با آن کنار بیایید و از آن نهایت بهره را ببرید، چون زندگی شما دیگر تکرار نمی شود.

محمود گل کارفرد نویسنده، بازیگر، مجری و دوبلور در عرصه تئاتر، بازی، دوبله و اجرا در تلویزیون فعالیت نمود. وی اختراعات ارزنده ای را به دنیای علم تقدیم نمود و مجموعه کتاب هایی با برند بدترین کتاب دنیا با عناوین نبرد برای کامیابی، وقتی با خودم آشنا شدم، زمین خالص، آگهی استخدام، پسران باکره و انفجار را به چاپ رساند.

شما قادرید آینده ی خود را پیش بینی کنید. هر کسی که می گوید این امر غیرممکن است هنوز خود را نشناخته و نیروهای درونی خود را بارور و باور نکرده است. در آغاز این راه امکان دارد دچار سختی شوی، اما اصلاً نترس! کِسِل و ناامید نشو! زیرا تمام این ها برای تو لذت بخش خواهد بود.

پس، از استرس، اضطراب، خستگی و مشکلات در راه رسیدن به هدف نترس و از پای نایست. تو یاد می گیری و خواهی توانست با تمامی آن ها کنار بیایی و از موقعیتی که دیگران آن را طاقت فرسا تصوّر می کنند نهایت رضایت را داشته باشی و در زمان دستیابی به آن چه می پنداشتی، احساس سبکی خاصی به تو دست می دهد، بی آن که از گذشته ات زجر کشیده باشی.

در بخشی از کتاب بدترین کتاب دنیا (انفجار) می خوانیم:

آن چه در ذهن به آن می اندیشی را راکد نگذار. زیرا هر راکدی روزی فاسد و بلااستفاده می شود. تراوشات ذهنی ات را جاری کن. حال اگر خودت هم از این جریان نمی توانی بهره ای ببری حتماً کسی هست که از این جویبار کم عمق استفاده کند و تو را نیز بهره مند سازد و یا در کوتاه ترین نظر تو را مورد حمایت فکری و راهنمایی قرار دهد. شاید تو در این مسیر به آن چه که به فکرت خطور نمی کرده دست یابی.

ولی بالاخره خواهی فهمید که از همین جویبارهای کم آب و ضعیف است که سدهای بزرگ، پرآب می شوند. تو اگر هیچ چیزی در این دنیا نداشته باشی مالک افکار خود هستی و این، بزرگ ترین ثروت را برای تو به ارمغان خواهد آورد.
صفحات کتاب :
61
کنگره :
BF697/5‭‬‭‬ ‭/م2‏‫‭گ83 1392
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
3314359‬
شابک :
978-600-0401-86-3
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه بدترین کتاب دنیا