امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 1,000
نظر شما چیست؟
کتاب حقیقتی در سراب اعصار، با نثری ادبی، توسط سینا عباسی هولاسو، در مورد زندگی حضرت زینب (س) به نثر درآمده و وقایع و اتفاقات زندگانی آن حضرت از زمان تولد تا هنگام وفات ایشان نگاشته شده است.

در کتاب حقیقتی در سراب اعصار، از به شدت از زبان خشک تاریخی پرهیز شده است تا خواننده از مطالعه آن لذت ببرد. در کتاب حقیقتی در سراب ذکر شده که انسان را باید آموخت و از کینه ها و دسیسه های وارثان بدی نهراسید، خوبی را زمزمه کرد و درتمام وسعت شهر شب های بی پایان فانوس ایمان را آویخت تا شیاطین این حوالی بدانند که اینجا هنوز هم خدایی هست.

اگر زمان، عصر عصبیت جاهلی مدرن است و شمشیرها مرگبارتر از قبل در کمین اند و شهر از توطئه و دشمن پر، آنکه نگران انسان است و حامی حقیقت، تمام فریادهایی که در خاموشی عزلت به سکوت نشسته اند را امید خواهد داد که در امتداد این سیاهی خورشیدی است که نفس می کشد.

نوشتن از زنی که در فاجعه جز زیبایی چیز دیگری را ندید و از حماسه مرثیه ای نساخت تا آن همه عظمت با نوحه تنها به گریه ختم نشود، همیشه سخت است و برای هر اندیشه ای طاقت فرسا است. نوشتن از زنی که شهامت و مردانگی در سر انگشتان اوست، قلمی را می طلبد که آبستن اعجاز باشد و آرامشی را می خواهد که قبل از هیچ توفانی نباشد.
کتابشناسی ملی :
3280949
شابک :
978-600-6291-32-1
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
64
کنگره :
BP۵۲/۲‭‬ ‭/ز۹‏‫‭ع۱۶ ۱۳۹۲
دیویی :
۲۹۷/۹۷۴

کتاب های مشابه حقیقتی در سراب اعصار