نظر شما چیست؟
حرکتی عالی برای کسانی که می خواهند رؤیای کارآفرینانه خود را محقق کنند.
درباره نبوغی که صاحبش را به شدت شکنجه می دهد، چه می دانید؟
از نابغۀ دیوانه ای به نام هانتر اس. تامپسون پرسیدند چطور کارهای زیرکانه و برجسته انجام می دهد. اگرچه جوابش اندکی دلسردکننده بود اما گفت: «من مخالف مواد مخدر، الکل، خشونت یا بدرفتاری با دیگران هستم. من به آن ها معتاد بودم، اما ترکشان موجب شکوفایی نبوغ من شد.»

ای کاش می شد بگویم نکته عجیب و جالب این کتاب الهام گرفتن ناگهانی از نبوغ بود، اما در واقع این کتاب در محیطی پر از ناامیدی مطلق و شرمندگی پا گرفت.

این کتاب از یکی از پست ترین مراحل زندگی من به شما رسیده است. امیدوارم هردوی ما را به مرحله ای بالاتر هدایت کند و شما نبوغ جنون آمیز خود را مهار کنید و آن را با دنیا تقسیم کنید.

خواهید دید که کتاب به سه بخش تقسیم شده است:
بخش اول نگاهی دارد به چگونگی رسیدن ما به موقعیت کنونی! این که چطور هم گرایی باورها و قیاس های انتقاد آمیز منفی و تفکر گلّه ای هوشیاری ما را مسموم کرد و اجازه داد میانه رو شویم.
بخش دوم برخی از پیشرفت های بزرگ و وابسته به تحولات عظیم را که در دهۀ آینده با آن روبه رو خواهیم شد، کشف می کند. ما مکانی خاص را انتخاب کرده، آینده را پیش بینی نموده و چالش های موجود آن را شناسایی می کنیم تا بزرگ ترین فرصت ها برای ما آشکار شوند.
در بخش سوم مجموعه ای متشکل از ایده های بیدارکننده فکری ارائه می شود که شما را مجبور می کند به تفکر خود بیندیشید. هر بخش را در لحظه ای که به آن نیاز داشتید مطالعه کنید. اما بدانید که در هر سه بخش یک نکته مشترک وجود دارد: این حقیقت که چگونه بیندیشیم تا کارآفرینی موفق شویم؟
صفحات کتاب :
208
کنگره :
‏‫‬‮‭HD۵۳‏‫‬‮‭/گ۹۳ن۲ ۱۳۹۵ب
دیویی :
‏‫‬‮‭۶۵۸/۴۰۶۳
کتابشناسی ملی :
4362315
شابک :
‭978-600-8534-06-8‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه نابغه دیوانه