کتاب اسرار نوآوری های استیو جابز pdf

اصولی کاملا متفاوت برای موفقیت در کسب و کار

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
اصولی کاملا متفاوت برای موفقیت در کسب و کار

بی تردید، استیو جابز برترین مدیر تاریخ صنعت است. با پیروی از علاقه ی خود، هدف گذاری جسورانه (قرار دادن رایانه ها در دستان همه ی مردم) و فنون ذاتی مدیریتی اش، دنیا را برای خود و دیگران به مکان بهتری تبدیل کرد. او می تواند بهترین الگوی مدیریتی در کسب و کار باشد.

نسل نواندیش با افتخار، کتاب های خوب مدیریتی را برای مدیران کسب و کار، اساتید و دانشجویان مدیریت MBA و هرکس که خواستار تحول و دگرگونی در دنیای خود است، منتشر می کند به امید آن که آغازگر تحولی بزرگ در زندگی فردی و فراتر از آن، در مدیریت باشد. در این کتاب، اصولی ارائه شده است که جابز و دیگر مدیران برتر دنیا با پیروی از آن ها، زندگی را برای مردم دنیا آسان تر ساختند. شما نیز می توانید این اصول را در کسب و کار خود اعمال کنید و از ثمرات شگفت آورشان بهره مند شوید.

مقاله نویس روزنامه ی نیویورک تایمز، توماس فریدمن، در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور ایالات متحده، او را به چالش کشید تا استیو جابزهای بیشتری را به وجود آورد. فریدمن بیان کرد:« ما دوباره باید فرزندانی نه تنها نابغه، بلکه علاقه مند به نوآوری و کارآفرینی داشته باشیم.» اگر شما خواهان مشاغل مناسب بیشتری هستید، کشور باید در به وجود آوردن محیطی که در آن نوآوری تشویق و حمایت می شود تا شکوفا گردد، بهتر عمل کند.

در یک کلام، کشور به افراد بیشتری همانند رییس کنونی شرکت اپل و یکی از دو مؤسس این شرکت، آقای استیو جابز نیازمند است. به تازگی، به لطف فروش فوق العاده ی گوشی آیفون که انقلابی عظیم در صنعت گوشی دنیا به وجود آورد، اپل در سال 2010، مایکروسافت را از پیش رو برداشت و به عنوان گرانبهاترین شرکت فناوری دنیا شناخته شد. این دستاوردی بسیار بزرگ برای هر شرکت و به خصوص برای شخصی قابل توجه است که از یک اتاق خواب اضافی، کارش را آغاز کرد.
کتابشناسی ملی :
2649959
شابک :
978-964-236-427-5
سال نشر :
1391
صفحات کتاب :
382
کنگره :
HF5415/153‏‫‭/گ2ر2 1391ب
دیویی :
658/4063

کتاب های مشابه اسرار نوآوری های استیو جابز