امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
باز هم دارن هاردی و شاهکار جدیدش به نام قطار سرعت به سوی ثروت. این کتاب خواندنی برای کسانی است که کسب وکار خود را تازه راه انداخته اند یا قصد راه اندازی آن را دارند. کتاب قطار سرعت به سوی ثروت به نویسندگی دارن هاردی می باشد و توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

معرفی کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

کتاب قطار ثروت دارن هاردی توسط انتشارات، نسل نواندیش منتشر شده است و با ترجمه گیتی شهیدی و سعید گل محمدی می باشد.
چرا باید سوار قطار پرماجرا شویم؟ 
باز هم دارن هاردی و شاهکار جدیدش به نام قطار سرعت به سوی ثروت. این کتاب خواندنی برای کسانی است که کسب وکار خود را تازه راه انداخته اند یا قصد راه اندازی آن را دارند. ای کاش بیست سال پیش موقع شروع سفر کارآفرینی ام این کتاب را خوانده بودم تا دچار خیلی از مشکلات نمی شدم و خیلی چیزها را زودتر یاد می گرفتم. هم اکنون زمان آن رسیده سوار این قطار ثروت ساز شوید!» 
- دیوید باخ؛ بنیان گذار سایت، نویسنده کتاب پرفروش میلیونر خودکار
«دارن هاردی زندگی بزرگان دوران را مطالعه کرده است. با تک تک آن ها مصاحبه کرد و از آن ها آموخت، سپس همه را در یک کتاب جمع آوری کرده است. صادقانه بگویم بدون خواندن این کتاب چطور می توانستید به حکمت و اسرار زندگی برخی از بزرگ ترین متفکران تجاری تاریخ دست پیدا کنید؟»
- دیوید لینیگر؛ بنیان گذار و رئیس صنعت معاملات املاک

خلاصه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

کتاب حاضر درباره یادگیری استفاده موفقیت آمیز از قطار هوایی پرسرعت کارآفرینی است. اگر کارم را درست انجام داده باشم تا پایان این کتاب سه اتفاق رخ می‌دهد:
شما بسیار سرسخت تر می شوید:
به این حرف ایمان دارم. 
باید به عنوان کارآفرین بدانید از مسیر پیش روی خودتان چه انتظاری دارید. تعارف نداریم. می خواهیم در برابر نه شنیدن، منفی بافی و تردید ایمن شوید. در طول راه وقتی با این موارد روبه رو می شوید، می خواهم به شما اطمینان بدهیم که بدون شک آن ها را مغلوب خواهید کرد.
مجهزتر به این سفر می روید: شاید کارآفرینی سفری هیجان انگیز باشد؛ اما در دنیای واقعی هم رخ می دهد. بنابراین به مهارت های واقعی نیاز دارید. باید دوره های فروش، رهبری و بهره وری را درباره چگونگی انجام دادن کارها سپری کنید.
بیشتر از هر زمان دیگری اعتماد به نفس خواهید داشت: همه با ترس آغاز می کنیم. همه ما به خود تردید داریم و در مسیر راه با سختی مواجه می شویم؛ اما همه کمک دریافت نمی کنیم. شما دریافت می کنید. شما فراتر از حد تصور خود قابلیت دارید و بعدها همانند من به این باور می رسید.
بلیت را بخرید. از ورودی بگذرید، سوار ماشین شوید و کنار من بنشینید. می خواهیم سفر زندگی تان را آغاز کنید.
«همه انسان ها کارآفرین هستند. در دوران غارنشینی شغل آزاد داشتیم، ارباب خود بودیم، غذا پیدا کرده و شکم خود را سیر می کردیم. تاریخ انسان این گونه آغاز شد که با ورود تمدن، آن کارها را متوقف کردیم. کارگر شدیم؛ چون آن ها برچسب کارگر بودن را به ما زدند و ما فراموش کردیم، کارآفرین هستیم.»  
محمد یونس (برنده جایزه صلح نوبل)

کتاب قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی pdf

کتاب قطار سرعت بسوی ثروت pdf در فراکتاب عرضه شده است. شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود و مطالعه نمایید.

دانلود رایگان کتاب قطار سرعت بسوی ثروت pdf

دانلود رایگان کتاب قطار سرعت به سوی ثروت در فراکتاب موجود نمی باشد. زیرا ارائه کتاب قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی pdf رایگان باعث تضییع حق ناشر و مترجم محترم این کتاب می شود. اما جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

دانلود کتاب قطار سرعت 

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از کتاب قطار سرعت بسوی ثروت pdf تولید و عرضه شده است و شما می‌توانید آن را در نرم افزار فراکتاب دانلود و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

خرید کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

نسخه الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب خریداری نمایید و آن را بدون نیاز به اینترنت و یا به صورت آنلاین مطالعه نمایید.

خرید کتاب قطار سرعت مشخصات کتاب قطار سرعت را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: دارن هاردی
مترجم: گیتی شهیدی و سعید گل محمدی
موضوع: موفقیت
قالب: pdf
تعداد صفحه: 304

 

شابک :
978-964-236-731-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
304
کنگره :
HD62/5‏‫‬‮‭/ھ2د9 1395
دیویی :
658/11
کتابشناسی ملی :
4120159

کتاب های مشابه قطار سرعت به سوی ثروت