کتاب مشاوره ازدواج pdf

آنچه زوج های جوان درباره یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده آل باید بدانند!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
آنچه زوج های جوان درباره یک ازدواج موفق و زندگی زناشویی ایده آل باید بدانند!

یکی از مقوله های اساسی که امروزه در علم روان شناسی نوین و مشاوره بسیار مورد توجه کارشناسان و مشاوران در تمام دنیا قرار گرفته و می گیرد، بحثی با عنوان «مشاوره ازدواج» است.

مقوله ای بحث برانگیز که تمام افکار، ذهنیات و شالوده های اساسی علمی روان شناسان، روان پزشکان، مددکاران اجتماعی، مشاوران خانواده و به ویژه مشاوران ازدواج را به خود معطوف کرده است!

آری، در جوامع امروزی با وجود پیشرفت های روزافزون تکنولوژی؛ آدمی در مقوله زندگی شخصی خویش گاهی دچار نوعی سردرگمی و بلاتکلیفی می شود! چرا و چگونه باید این فرایند از زندگی خود را به درستی به سرانجام خوشایندی برساند؟! آیا می توان ازدواجی موفق و پایداری داشت؟!

بنابراین می توان چنین نتیجه گیری کرد که برای داشتن یک ازدواج موفق و پایدار، برای رسیدن به آرامش درونی و گریز از تنش ها، فشارهای روانی، استرس های حاکم بر زندگی روزمره و خلاصه برای این که بتوانیم به آنچه از یک زندگی مشترک ایده آل می خواهیم برسیم، به «مشاوره» نیاز داریم!

کتاب حاضر حاصل سال ها تجربه علمی، عملی و تجربی در مشاوره ازدواج و خانواده است.
در این کتاب سعی بر آن شده تا با رویکردی ساده و در عین حال علمی و به زبان ساده و شیوا، از ابعاد گوناگون به مقوله ازدواج نگریسته شود.
صفحات کتاب :
273
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ۱۰‏‫‭/د۴م۵ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۰۶/۸۱
کتابشناسی ملی :
۴۰۵۸۵۶۴
شابک :
978-964-236-716-0‬‭‬‬‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه مشاوره ازدواج