امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
خرید چاپی
25,000
15%
ت 21,250
نظر شما چیست؟
طنز قابلیت این را دارد که آموزش مستقیم را به آموزش غیرمستقیم تبدیل کند و به خوبی می تواند پیام و حق مطلب را در ذهن مخاطب تثبیت کند و با توجه به اینکه نوجوانان از ذهنی آماده در زمینه فراگیری مطالب برخوردارند، می توان تاثیرگذاری این گونه کتاب ها را خیلی مثبت و زیاد دانست.

گفتنی است، این مجموعه 10 جلدی شامل کتاب هایی برای گروه سنی نوجوان است و به قلم شش نویسنده به رشته تحریر درآمده که انتشارات سوره مهر انتشار آن را به عهده داشته است.

عناوین این کتاب ها به این شرح است:
کامپیوتر یا رایانه، مساله چیست؟ (سعید طلایی)
تکنولوژیک یا فن آوریک، مساله چیست؟ (سعید طلایی)
از جلو نظام (سعید طلایی)
مادر ما، زمین (عبدالله مقدمی)
به زبان آدم (عبدالله مقدمی)
نیمای بابا و هفت دزد بک لایت (سید محمد صاحبی)
چیدال می دنی؟ (سیدمحمد صاحبی)
لطفا با پوست نخورید (حسام الدین مقامی کیا)
حتما قبول شوندگان (فاطمه فهیمی)
بفرمایید داخل، دم در بد است (حمیده سادات لطیفی)

به طور کلی این مجموعه سعی در انتقاد از رفتارهای نسل جدید در برخورد با تکنولوژی، فضاهای مجازی و معضل کتاب نخوانی داشته است نکته مهم در مورد این کتاب ها قیمت مناسب آن هاست؛ می توانید با قیمت های شش و هفت هزار تومان یکی از جلدهای این مجموعه را خریداری کنید و تا می توانید بخندید.

البته نکته مهم درباره این کتاب های طنز خالی نبودن آن ها از پیام های مهم است؛ چیزهایی که ما فراموش کرده ایم و این کتاب قصد یادآوری اش را برای نوجوانان دارد.


در کنار به کارگیری این شاخه از زبان،نوعی از رفتارهای خاص و یا شاید یک سبک زندگی ویژه سرشار از ادا و اطوار،بسیار کمک کننده است:

1-سعی کنید همیشه در حال عزیمت و بازگشت از اسکی باشید.

2-یک مجموعه کتاب قطور با محتوا فلسفه غرب(فقط غرب باشه،شرق اصلا)را همیشه در کتابخانه خود در معرض دید قرار دهید.دقت داشته باشید که به هیچ وجه نیازی به مطالعه این مجموعه ندارید و فقط نکات مهم و کلی مربوط به هر مبحث را در اینترنت جست و جو کرده و در مواقع نیاز استفاده کنید.

3-هر کلمه ای را که به آخر آن ایسم چسبیده است حفظ کنید و در لا به لای صحبت های خود بگنجانید.این کلمات غالبا اسامی مکاتب ادبی،هنری،سیاسی و...هستند که در این زبان بسیار استفاده میشوند،مثل:اکسپرسیونیسم،ناتورالیسم،امپریالیسم،اگزیستانزیالیسم و...
صفحات کتاب :
47
کنگره :
‏‫‬‮‭PIR۲۶۳۳‏‫‬‮‭/ص۲چ۹ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‮‭۴‮فا‬۰
کتابشناسی ملی :
4222133
شابک :
‏‫978-600-03-0464-5
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه چیدال می دنی؟