کتاب شکوه امامت pdf رایگان

نگاهی به زندگی امام حسن عسکری علیه السلام

امتیاز
5 / 5.0
دریافت الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟
در کتاب شکوه امامت، اوج مهربانی، دلسوزی و صبوری امام حسن عسکری (علیه السلام) را که توسط مهدی خدامیان آرانی، نوشته شده، درک خواهیم کرد.

قلم در دست گرفته ام تا از امام عسکری (علیه السلام) بنویسم، همان امامی که شیعیان کمتر از زندگی او آگاهی دارند، درست است که امامان ما، همه یک نورند، ولی وقتی زندگی هر کدام از آنان را بررسی می کنیم می بینیم که آنان با چه سختی هایی روبرو شدند و تلاش فراوان کردند تا مکتب شیعه را از بحران ها عبور دهند، در سایه تلاش های آنان، تشیّع به رشد خود ادامه داد.

در کتاب شکوه امامت، سعی کرده ام حوادث سال هایی را ذکر کنم که امام عسکری (علیه السلام) یا در خانه ای در شهر سامرا در محاصره بودند و یا در زندان خلیفه عبّاسی، زندانی بودند. وقتی تو از حوادث آن سال ها باخبر باشی بهتر می توانی اوج مهربانی و دلسوزی امام را درک کنی.

من این راز را از تو پنهان نمی کنم، چرا که تو دوست خوب من هستی، وقتی کتاب شکوه امامت را می نوشتم انس عجیبی به آن حضرت پیدا کرده بودم، آرزو می کردم که روزهای نوشتن این کتاب به پایان نرسد، من بر سر سفره ای مهمان شده بودم که بهره معنوی زیادی داشت، آن روزها چقدر زود سپری شد و در کتاب شکوه امامت به پایان آمد.

اکنون نوبت توست تا این کتاب را بخوانی، امیدوارم توانسته باشم تو را قدمی به آن حضرت نزدیک تر کنم.
صفحات کتاب :
172

کتاب های مشابه شکوه امامت