1 / 3

کلیدهای طلایی بازاریابی شناختی (جلد دوم)

چگونه تصمیم شما را در خرید پیش بینی می کنیم؟

موضوعات


دانلود کتاب کلیدهای طلایی بازاریابی شناختی (جلد دوم)

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 531.0 کیلو بایت
صفحات کتاب : 303
7,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

«کلیدهای طلایی بازاریابی شناختی» نوشته ی راجر دولی(-۱۹۵۲) است. این کتاب به این می پردازد که چگونه تصمیم های ما در خرید پیشبینی می شود؟ این کتاب در دو جلد تهیه شده است. مباحثی که در این جلد به آن ها پرداخته می شود را می توان ذیل دسته های زیر قرار داد: «درآمدی بر نورومارکتینگ»، «افسوس از باختن درمعاملات»، «نورومارکتینگ و تصمیم گیری» و «در ناخودآگاه مشتری چه می گذرد؟»

اگر فکر می کنید شعبده بازها و عصب شناسان چیزهای زیادی برای گفتن به یکدیگر ندارند، سخت در اشتباه هستید. هر دوی آن ها به نوعی درگیر مسایلی مانند توجه و هوشیاری هستند. بازاریاب ها می توانند از هر دوی آن ها نکات مفیدی یاد بگیرند، به ویژه با یادگیری نحوه ی فریب دادن شعبده بازها حتی هنگامی که سعی می کنیم حواس خود را جمع کنیم.

در این جا به چند شیوه که شعبده بازان از فرایند ذهنی ما بهره مند می شوند و برای کار بازاریاب ها مفید است، اشاره می کنیم. نه برای این که مشتری ها را فریب دهیم بل که برای این که بیش تر توجه آن ها را جلب کنیم.

من خود را فردی با قابلیت انجام چند کار در یک زمان می دانم و بدون شک تاجران زیادی نیز این را درباره ی خود می گویند. اما موفقیت شعبده بازان روی صحنه نشان می دهد ما تنها می توانیم به یک چیز در یک زمان توجه کنیم. بیش تر توهمات به این دلیل است که جادوگر چیزی را با یک دست به شما نشان می دهد و با دست دیگر که شما به آن توجه ندارید کار دیگری را انجام می دهد.

عصب شناسان، تمرکز توجه ما را با درخشش نورافکن بر روی چیزی بررسی می کنند. ما چیزی را که می درخشد می بینیم و توجه خود را از چیزهای دیگر بر می گیریم. اصطلاح بینایی تونلی به خصوص برای شرح این موضوع که افراد تنها بر یک چیز در یک زمان تمرکز می کنند بسیار مناسب است.

بازاریاب ها باید از این امر مطمئن باشند که توجه مشتری خود را به جایی که لازم است جلب کرده اند. اگر مشتری با چیزی دیگر توجهش سلب شود، یا بدتر از این، با حواسش به کار دیگری باشد که فروشنده در حال انجام آن است و یا اتفاق دیگری که در آگهی رخ می دهد، نقطه ی اصلی تبلیغ فروش از دست رفته است.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : کلیدهای طلایی بازاریابی شناختی

صفحات کتاب : 303

کنگره : ‏‫‬‭HF۵۴۱۵/۱۲۶۱۵‏‫‬‭/د۹ک۸ ۱۳۹۲

دیویی : 658/834

کتابشناسی ملی : 3456573

شابک : 978-964-2695-84-3

سال نشر : 1392

فهرست

درآمد
اصل اول: استفاده از رازهای شعبده بازان برای فروش
اصل دوم: مشتریان خود را نرم خو کنید!
اصل سوم: آینه، آینه بر روی دیوار
اصل چهارم: به بهشت نزدیک تر شوید!
اصل پنجم: کار کودکان
اصل ششم: زیاد ببخشید تا زیاد به دست آورید!
اصل هفتم: شخصی سازی کنید!
اصل هشتم: کیف سامسونت خود را رها کنید!
اصل نهم: خواسته ی بزرگ داشته باشید!
اصل دهم: مغز را غافل گیر کنید!
اصل یازدهم: استفاده از یک شعار ساده
اصل سیزدهم: هم چون شکسپیر بنویسید!
اصل چهاردهم: مافین با هر اسم دیگری
اصل پانزدهم: چرا درصدها محاسبه نمی شوند؟
اصل شانزدهم: واژه ی جادویی اول: رایگان!
اصل هفدهم: کلمه ی جادویی دوم: جدید!
اصل هجدهم: صفت های مؤثر
اصل نوزدهم: ذهن در برابر تأثیر داستان
اصل بیستم: از داستان های واقعی استفاده کنید!
اصل بیست و یکم: هنگامی که واژه ها ارزش هزاران عکس را دارند!
اصل بیست و دوم: ترشی یک میلیون دلاری
اصل بیست و سوم: بازاریابی ساده برای محصولات پیچیده
اصل بیست و چهارم: به خوره ی اطلاعات درونی بفروشید!
اصل بیست و پنجم ;آن چه می خواهیم «خواست» در مقابل آن چه باید باشد «بایست»
اصل بیست و ششم: فروش محصولات به افراد خسیس
اصل بیست و هفتم: شانس خود را در یک رقابت امتحان کنید!
اصل بیست و هشتم: شخصی سازی نا متعارف
اصل بیست و نهم: توقع بیش تری داشته باشید و به آن دست یابید!
اصل سی ام: مشتریان خود را غافل گیر کنید!
اصل سی و یکم: زوج یابی در ذهن
اصل سی و دوم: مردان سادگی را دوست دارند!
اصل سی و سوم: آیا زنان در فروش محصولات بهتر عمل می کنند؟
اصل سی و چهارم: تاثیر زنان بر مردان چیست؟
اصل سی و پنجم: شپش در همه ی کیسه ها
اصل سی و ششم: پاسخ دادن به مشتریان نظر آن ها را عوض می کند!
اصل سی و هفتم: عذرخواهی کردن عاقلانه است!
اصل سی و هشتم: قدرت لمس کردن
اصل سی و نهم: هنگامی که سختی ها به فروش محصولات کمک می کند!
اصل چهلم: مدیرعامل شرکت را در تلویزیون نشان ندهید!
اصل چهل و یکم: ترتیب درست را رعایت کنید!
اصل چهل و دوم: احساس بر منطق غلبه می کند
اصل چهل و سوم: تأثیر اولیه به واقع اهمیت دارد!
اصل چهل و چهارم: وب سایت خود را طلایی کنید!
اصل چهل و پنجم: رسانه های قوی به بهتر شدن تعامل کمک می کنند!
اصل چهل و هفتم: از محدود بودن تعداد محصولات در همان لحظه استفاده کنید!
اصل چهل و هشتم: افراد مسن تر را با سادگی تحت تأثیر قرار دهید!
اصل چهل و نهم: از تخیل مشتریان خود استفاده کنید!
اصل پنجاهم: از گوشه ی مرگ اجتناب کنید!
منابع

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات