امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند اثر پاتریشیا لاو و استون استوسنی به شما کمک می کند تا به همان رابطه ای که در روزهای اول عاشقی داشتید اما در سطحی عمیق تر، برگردید.

رابطۀ خوب میان زن و مرد، رابطه ای فراتر از کلمات است؛ رابطه ای همراه با احساس ارتباط و درک متقابل. شما می دانید وقتی رابطه ای به تلخی کشیده می شود، زن و مرد چه حسی دارند. زن تمایل دارد در مورد مشکلات صحبت کند، اما مرد ترجیح می دهد مشکل را نادیده بگیرد و از حرف زدن در مورد آن فرار کند.

دلیل به وجود آمدن فاصله میان ما، تفاوت های ذاتی از نظر ترس و شرم نیست بلکه چگونگی مدیریت بر این تفاوت هاست که ما را از هم جدا می کند. اگر شما این تفاوت ها را با انتقاد، موضع گیری، کناره گیری یا سرزنش کردن دیگران کنترل کنید، رابطۀ شما با شکست مواجه خواهد شد؛ اما اگر از این تفاوت ها برای پیشرفت، ترقی، برقراری ارتباط یا پشتیبانی استفاده کنید، رابطۀ میان شما و همسرتان روز به روز مستحکم تر خواهد شد و این همان هنری است که با مطالعۀ کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند (Why Women Talk And Men Walk) خواهید آموخت. اما توجه داشته باشید که غلبه بر عاداتی که از دوران کودکی شکل گرفته اند، مستلزم توجه آگاهانه و گذشت زمان است.

پت لاو (Patricia Love) و استون استوسنی (Steven Stosny)، نویسندگان کتاب چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند، با بیان اینکه تفاوت های اساسی میان زن و مرد می تواند رابطۀ میان آن ها را دشوار سازد، کلید دستیابی به رابطه ای فوق العاده را این گونه معرفی می کنند: کشف مجدد جرقه ای که شما و همسرتان را اولین بار به سوی یکدیگر جلب کرد، و حفظ آن. شما با استفاده از تکنیک های پیشگامانۀ این نویسندگان خواهید آموخت که چگونه با همسر خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید احساساتی را که در اولین ملاقات خود با او داشتید دوباره بر انگیزید.

«پت لاو و استون استوسنی، استنشاق هوای تازه ای را میسر کرده اند که نه تنها الهام بخش است، بلکه راهنمایی عملی برای زنان و مردان محسوب می شوند تا بتوانند بر چالش ها غلبه نموده و همواره در کنار یکدیگر باشند.»
صفحات کتاب :
368
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ۸۰۱‏‫‬‮‭/ل۱۷چ۴ ۱۳۹۰
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۰۶/۸‬‬
کتابشناسی ملی :
1992193
شابک :
978-964-236-279-0‬
سال نشر :
1390

کتاب های مشابه چرا زنان حرف می زنند و مردان فرار می کنند