امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
هدف کتاب مهارت های فروش موفق اثر ریچارد دنی، ایجاد رویکردی عاقلانه و کارآمد در زمینه ی فروش و کسب وکار برتر است که مهارت ها و اطمینان لازم را برای فروش حرفه ای و موفقیت آمیز به خواننده تقدیم می کند.

کتاب مهارت های فروش موفق (Successfull Selling Skills) در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت در فروش است و فقط آموزش مهارت های فروش نیست. اگر قصد دارید فعالیتی را آغاز کنید، چرا تلاش نکنید که بهترین باشید؟ در این صورت پاداش شما اعجاب انگیز خواهد بود.

اگرچه شما کتاب مهارت های فروش موفق را می خوانید تا مهارت های خود را افزایش دهید و بتوانید فروشنده ای موفق باشید، به هر حال شما هم یک مشتری هستید. بنابراین اگر قصد دارید به عنوان فروشنده ای ممتاز (به عبارت دیگر، فروشنده ای که مشتری ها تمایل دارند با او صحبت کنند) به موفقیت برسید، ضروری است که در حال حاضر خود را به جای مشتری قرار دهید.

ریچارد دنی (Richard Denny) یکی از صاحب نظران پیشتاز بریتانیا در زمینه ی تجارت و فروش برتر است. او مهارت های بیش از یک میلیون نفر را در سراسر جهان از طریق تعلیمات، کتاب ها و کلاس هایی با گواهی نامه و دیپلم های فروش خود ارتقا داده است.

ریچارد دنی الهام بخش ترین سخنران تجاری در بریتانیاست. او هم از این نظر بی نظیر است که سخنرانی هایش حضار را ترغیب می کند، آموزش می دهد و برای آن ها الهام بخش است و هم ایده هایی را برای آن ها به ارمغان می آورد که به عملکرد موفق و بهبود یافته می انجامد.

ریچارد بیش از چهل سی دی و دی وی دی و پنجاه برنامه ی شنیداری آموزشی را نوشته و اجرا کرده و همچنین نویسنده و ارائه کننده ی سه آلبوم شنیداری نیز است. شش کتاب او با عناوین فروش تا پیروزی، برای خودتان موفق شوید؛ مدیریت برانگیزنده، برای خودتان صحبت کنید؛ برای پیروزی ارتباط برقرار کنید و کتاب تجارت جدید برتر بهترین فروش بین المللی را داشته و در چهل وشش کشور به فروش رفته و به بیست وشش زبان ترجمه شده است. کتاب فروش تا پیروزی برای هر کس که سودای فروشنده ی حرفه ای شدن را در سر می پروراند، مطلبی خواندنی و ضروری دارد و شاید پرفروش ترین کتاب جهان در این زمینه باشد.

بیشتر مطالب کتاب مهارت های فروش موفق طوری طراحی شده است که به فروشندگان کمک کند تا فروش بیرونی داشته باشند. بی شک راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توان آن ها را برای فروش داخلی نیز به کار برد. وقتی که فروشنده ای برای دیدار با یک مشتری احتمالی وارد می شود، ممکن است مشتری ذهنی باز داشته یا توقعات زیادی داشته باشد؛ اما در بیشتر موارد اولین تأثیر اهمیت ویژه ای دارد. به طور حتم ظواهر مهم تلقی می شوند، پس ظاهر فروشنده باید با محصول یا خدمت مورد نظر هماهنگ باشد.
صفحات کتاب :
135
کنگره :
HF5438/25‬‭/د9م9 1391‬
دیویی :
658/85‬
کتابشناسی ملی :
2882900
شابک :
‫‭978-964-236-389-6
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه مهارت های فروش موفق