× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

مهارت‌های فروش موفق

موضوعات


خرید کتاب مهارت‌های فروش موفق

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 1.1 مگا بایت
صفحات کتاب : 135
9,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

هدف کتاب مهارت های فروش موفق اثر ریچارد دنی، ایجاد رویکردی عاقلانه و کارآمد در زمینه ی فروش و کسب وکار برتر است که مهارت ها و اطمینان لازم را برای فروش حرفه ای و موفقیت آمیز به خواننده تقدیم می کند.

کتاب مهارت های فروش موفق (Successfull Selling Skills) در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت در فروش است و فقط آموزش مهارت های فروش نیست. اگر قصد دارید فعالیتی را آغاز کنید، چرا تلاش نکنید که بهترین باشید؟ در این صورت پاداش شما اعجاب انگیز خواهد بود.

اگرچه شما کتاب مهارت های فروش موفق را می خوانید تا مهارت های خود را افزایش دهید و بتوانید فروشنده ای موفق باشید، به هر حال شما هم یک مشتری هستید. بنابراین اگر قصد دارید به عنوان فروشنده ای ممتاز (به عبارت دیگر، فروشنده ای که مشتری ها تمایل دارند با او صحبت کنند) به موفقیت برسید، ضروری است که در حال حاضر خود را به جای مشتری قرار دهید.

ریچارد دنی (Richard Denny) یکی از صاحب نظران پیشتاز بریتانیا در زمینه ی تجارت و فروش برتر است. او مهارت های بیش از یک میلیون نفر را در سراسر جهان از طریق تعلیمات، کتاب ها و کلاس هایی با گواهی نامه و دیپلم های فروش خود ارتقا داده است.

ریچارد دنی الهام بخش ترین سخنران تجاری در بریتانیاست. او هم از این نظر بی نظیر است که سخنرانی هایش حضار را ترغیب می کند، آموزش می دهد و برای آن ها الهام بخش است و هم ایده هایی را برای آن ها به ارمغان می آورد که به عملکرد موفق و بهبود یافته می انجامد.

ریچارد بیش از چهل سی دی و دی وی دی و پنجاه برنامه ی شنیداری آموزشی را نوشته و اجرا کرده و همچنین نویسنده و ارائه کننده ی سه آلبوم شنیداری نیز است. شش کتاب او با عناوین فروش تا پیروزی، برای خودتان موفق شوید؛ مدیریت برانگیزنده، برای خودتان صحبت کنید؛ برای پیروزی ارتباط برقرار کنید و کتاب تجارت جدید برتر بهترین فروش بین المللی را داشته و در چهل وشش کشور به فروش رفته و به بیست وشش زبان ترجمه شده است. کتاب فروش تا پیروزی برای هر کس که سودای فروشنده ی حرفه ای شدن را در سر می پروراند، مطلبی خواندنی و ضروری دارد و شاید پرفروش ترین کتاب جهان در این زمینه باشد.

بیشتر مطالب کتاب مهارت های فروش موفق طوری طراحی شده است که به فروشندگان کمک کند تا فروش بیرونی داشته باشند. بی شک راهکارهای بسیاری وجود دارد که می توان آن ها را برای فروش داخلی نیز به کار برد. وقتی که فروشنده ای برای دیدار با یک مشتری احتمالی وارد می شود، ممکن است مشتری ذهنی باز داشته یا توقعات زیادی داشته باشد؛ اما در بیشتر موارد اولین تأثیر اهمیت ویژه ای دارد. به طور حتم ظواهر مهم تلقی می شوند، پس ظاهر فروشنده باید با محصول یا خدمت مورد نظر هماهنگ باشد.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : تجارت جهانی

صفحات کتاب : 135

کنگره : HF5438/25‬‭/د9م9 1391‬

دیویی : 658/85‬

کتابشناسی ملی : 2882900

شابک : ‫‭978-964-236-389-6

سال نشر : 1391

فهرست

درباره ی نویسنده
پیشگفتار
فصل 1: آیا می توانید بفروشید؟
شناخت تجارت
شناخت صنعت
شناخت شرکت
شناخت محصول
مهارت های فروش
نگرش
فصل 2: مشتریان خود را مشخص کنید
فصل 3: فروش داخلی
فروشگاه های خرده فروشی
کسب اطلاعات تلفنی
کسب اطلاعات رایانامه ای
نمایش ها و نمایشگاه ها
اینترنت
فصل 4: فروش بیرونی
تعیین وقت ملاقات در فروش کسب وکار به کسب وکار
تماس تلفنی
نامه
رایانامه
صندوق صوتی
چند توصیه برای برقرار کردن تماس های تلفنی خوب و عالی
فصل 5: برنامه ریزی و آماده سازی
خود را برای جلسات و ملاقات های فروش آماده کنید.
شناخت محصول
درک کردن شخص
آهسته صحبت کنید
زمان
اهداف و آرمان ها
تمرین
فصل 6: تخصص فروش
خودتان را بفروشید
سؤال های مناسب بپرسید
خوب گوش کنید
ویژگی ها و مزایا را به هم پیوند دهید
نتایج را بفروشید
نکات منحصربه فرد فروش خود را مشخص کنید
از رقابت انتقاد نکنید
هیجان های خرید را بشناسید
گوش فرادهید و بیاموزید
نام ها و جزییات
آنچه شما می گویید مهم نیست
مثبت باشید
خود انگیزشی
فصل 7: عرضه ی سنتی
مرحله ی اول قبولاندن خود
مرحله ی دوم جلب توجه کردن
مرحله ی سوم پرسیدن سؤال های مناسب
مرحله ی چهارم بازبینی
مرحله ی پنجم پیوند
مرحله ی ششم بازبینی نهایی
مرحله ی هفت پایان
فصل 8: اعتراض ها تا اطمینان خاطر
پیشگیری بهتر از درمان است
مرحله ی اول به طور متقابل سؤال بپرسید
مرحله ی دوم توافق و سبک سنگین کنید
مرحله ی سوم پاسخ را آماده کنید
فصل 9: به قیمت خود افتخار کنید
شرایط قیمت را مشخص کنید
تخفیف چیست؟
فصل 10: ارائه ی طرح پیشنهاد
چگونگی ارائه ی طرح پیشنهاد
فصل 11: چند توصیه مهم

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات