× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 4

خرید کتاب فروش تلفنی به همه

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 5.1 مگا بایت
صفحات کتاب : 316
11,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب تجارت جهانی 2: فروش تلفنی به همه اثر رنی پ. واک آپ، به شیوه ای موفقیت آمیز نشان می دهد تلفن چقدر برای موفقیت فروشنده حیاتی است. مهم تر این که این کتاب، مراحلی مشروح در مورد چگونگی بهبود مهارت های فروش تلفنی، صرف نظر از این که خدمات یا کالای شما پنجاه دلار ارزش داشته باشد یا پانصد هزار دلار، ارائه می دهد.

اولین پیشگویی درمورد فروشندۀ موفق، این است که چنین فروشنده ای توانایی برقراری ارتباط با مشتریانش را دارد. طی سال ها، تا کنون بهترین مدیران فروش چنین کاری را در ملاقات های رودرروی متعدد انجام داده اند. به هرحال، با توجه به وقت مشتری و افزایش هزینه ها و عدم تمایل به رفت و آمد، توانایی ما برای ملاقات واقعی با مشتریان به حداقل رسیده است.
مدیران به جستجوی فنون جدید ولی موفقیت آمیزی که بتواند به تیم های فروش کمک کند و در برقراری ارتباط با مشتریانشان از راه دور کاراتر شوند، ادامه می دهند.

کتاب فروش تلفنی به همه (How To Become A Superstar Sales Proiessional) بحث جذابی را ارائه داده است مبنی بر این که همان تلفن زدن قدیمی، می تواند «مهم ترین ابزار فروش» در محیط پرتلاش امروز باشد.

رنی واک آپ (Renee P. Walkup) از سال 1996 رئیس شرکت سیلز پیک است و در آنجا به مراجعان خود کمک می کند میزان فروش خود را ارتقا دهند و آنان را در جهت سود بردن از طریق فنون فروش ابداعی اش به پیش می راند. رنی قبل از تأسیس سیلز پیک جوایز متعددی را به پاس داشتن حداکثر فروش در مدت هفده سال اشتغال به حرفۀ فروش و مدیریت فروش از طریق انتشاراتش، نرم افزار و سایر زمینه ها دریافت کرد. مراجعان او عبارت اند از: شرکت کوکا کولا، سیان ان، چارلز شواب اند کو، لافارج یو اس ای، نستله، مدیکال داکتر اسوشیتس، اچ ام ای، اینترنشنال تامسون و چندین شرکت متوسط در سراسر دنیا.

اکنون اغلب کسب و کارها با استفاده از تلفن هدایت می شوند. حتی هنگامی که فروش در پی مذاکرۀ رو در رو انجام می گیرد، از تماس تلفنی آغاز شده است. به همین دلیل هر فرد حرفه ای در امر فروش باید یک دفتر فروش تلفنی برای ایجاد فروش های بیشتر داشته باشد.
اکنون فکرکنید که چقدر واقعیت های کسب و کار تغییر کرده است.
در گذشته، بسیاری از فروشندگان تلفنی بر اساس دیدگاهی تهاجمی و نه مشاوره ای برای تضمین کار و تجارت آموزش دیدند. بسیاری مشتریان بالقوه، امروزه نه تنها از مواجهۀ رو در رو با شما گریزان هستند، بلکه به نحوی فزاینده ابزارهایی را برای اجتناب از ملاقات حضوری به کار می گیرند. فروش تلفنی به همه نوشتۀ رنی پ. واک آپ به شما آموزش می دهد چگونه به نحوی مؤثر به مشتری برسید و در تصمیم گیری او نقش داشته باشید.

یک وجه تمایز مهم که در این کتاب خواهید آموخت، فن سازنده و به دور از مبارزه جویی تماس تلفنی به منظور فروش است.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : تجارت جهانی

صفحات کتاب : 316

کنگره : HF5438/3‏‫‬‭/و2ف4 1386

دیویی : 658/872

کتابشناسی ملی : 1114852

شابک : 9789644126079

سال نشر : 1386

فهرست

پیش گفتار مجموعه
پیش گفتار
سپاسگزاری
مقدمه
بخش 1: ابزارهای فروش تلفنی تان را جلا دهید
بخش 2: روند اجرا
بخش 3: تشخیص نوع شخصیت از پشت تلفن
بخش 4: ارتباط و آشنایی با منشی یا رئیس دفتر برای همکاری با شما
بخش 5: برنامه ریزی و پیگیری
بخش 6: برنامه ریزی برای موفقیت
بخش 7: گوش دادن به تمام واژه ها
بخش 8: مطرح کردن پرسش های ارزشمند
بخش 9: فروش از طریق اعتراض
بخش 10: مذاکره تا پایان
درباره ی نویسندگان

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات