نظر شما چیست؟
جان پتریک دولن در کتاب تجارت جهانی 1: مذاکره ی هوشمندانه نه تنها شما را وادار می کند دربارۀ دانش و راهبرد چگونه مذاکره کردن فکر کنید، بلکه باعث می شود دربارۀ فلسفه ای که ورای فن مذاکره وجود دارد نیز بیندیشید. بعد از خواندن این کتاب و به کارگیری مفاهیم آن، زندگی و کار شما بهبود خواهد یافت چون می دانید برای رسیدن به نتایجی که می خواهید، چه باید بکنید.

آیا کتاب تجارت جهانی 1: مذاکره ی هوشمندانه (Smart Negotiating) برای شما سودمند است؟
آیا تاکنون با تکان دادن سر و گفتن این جمله به خود که "پسر، عجب مذاکره کنندۀ زرنگی است! من بجز بچۀ اولم از خیر همه چیز گذشتم" از مذاکره صرف نظر کرده اید؟
آیا تا کنون احساس کرده اید که اگر می دانستید وارد چه مذاکره ای می شوید می توانستید در موضع بهتری مذاکره کنید؟
آیا تا کنون آرزو داشتید شخصی بودید که "اهل جدی مذاکره کردن" بود؟
اگر به هر یک از این پرسش ها پاسخ "بله" دادید، این کتاب برای شما سودمند است. بیشتر مردم خود را "مذاکره کننده" در نظر نمی گیرند. آنان معتقدند که مذاکره کردن کار عالی ترین مقامات سیاسی و صاحبان کسب و کار است. این سوء تفاهم را از ذهن خود بیرون کنید. این باور یکی از چندین توهمی است که کتاب مذاکره ی هوشمندانه آن را برملا می کند. در صورتی که شما با دیگران حشر و نشر داشته باشید مذاکره کردن امری اجتناب ناپذیر است. اگر بدانید چه می کنید، مذاکره می تواند نوعی سرگرمی و تجربه ای ارزشمند باشد.

جان پتریک دولن (John Patrick Dolan) دوازده عنوان کتاب پرفروش از جمله کتاب معروف مانند افراد حرفه ای مذاکره کنید را تألیف کرده است. او در مذاکره و حل اختلافات، کارشناس بین المللی معتبری به شمار می آید. برای این که نشان دهد خیلی هم عبوس نیست کتاب پرطرفدار مطایبات وکیل را مشترکاً نگاشته است.

جان پاتریک دالن به عنوان فردی باتجربه در امر ارتباطات، تهیه کنندۀ برنامه های رادیویی و تحلیلگر اخبار حقوقی تلویزیون است که به طور پی در پی در شبکه های مختلف حضور می یابد. وی همچنین به عنوان یکی از اعضای انجمن سخنرانان حرفه ای مورد تجلیل قرار گرفته است.

مذاکرۀ هوشمندانه را بخوانید تا بدانید چه کنید. این کتاب بر پایۀ سال ها تجربه و مطالعۀ بسیاری از مذاکره کنندگان ماهر نوشته شده و راهنمای مفصلی برای مذاکرۀ مؤثر است. در این کتاب شما استراتژی ها و شیوه های واقع گرایانه ای را که بر سر میز مذاکره به اقتدار تبدیل می شوند، در خواهید یافت. همچنین در مورد فرآیند مذاکره کردن مطالبی خواهید آموخت که به شما کمک می کند نیروی خود را در مقام مذاکره کننده، تقویت کنید.

وقتی که خواندن مذاکرۀ هوشمندانه را تمام کنید، توان آن را خواهید داشت که آنچه را می خواهید به دست بیاورید.
صفحات کتاب :
272
کنگره :
‏‫‭BF637/‮م‬42‏‫‭‮د‬9 1386
دیویی :
‭302/3
کتابشناسی ملی :
1114362
شابک :
‭9789644125959
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه مذاکره ی هوشمندانه