نظر شما چیست؟
با انتخاب کتاب فروش از راه دور اثر استفان شیفمن به سادگی و به طور خودکار، خودتان را از جمعی پرشمار از فروشندگان متمایز کرده اید. این کتاب تمام نکات کلیدی برنامۀ فروش تلفنی را که بین ما و بعضی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های کشور مشترک است به شما ارائه می دهد.

فن آوری های جدید، روش های ارتباطی پیشرفته و اینترنت، همگی راه هایی را که ما با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم دگرگون کرده اند. کتاب فروش از راه دور - مجموعه کتاب های تجارت جهانی 5 (Stephan Schiffmans Telesales)، برخی از مهم ترین این تحولات را منعکس می کند و گمان می کنم نگرش شما را نسبت به چگونگی کاربرد مؤثرتر تلفن برای حفظ و گسترش تعداد مشتریان بهبود خواهد بخشید.

اگرچه تلفن سهم عمده ای در تجارت جهانی دارد، هنوز هم «مزاحم» تلقی می شود. در واقع، اولین مرحلۀ رشد هر فروشنده، «مزاحم بودن» است. به عبارت دیگر، شمای فروشنده همواره از طریق تماس هایتان برای فروش، مزاحم مردم می شوید. تلفن ممکن است مزاحم ترین وسیله تلقی شود زیرا پایان دادن به یک تماس تلفنی مستلزم واکنشی فوری است.

با توجه به شمار کثیری از نامه های الکترونیکی و پیغام های صوتی که همۀ ما دریافت می کنیم، تعجبی ندارد که بسیاری از بازرگانان احساس می کنند رسیدگی به این تعداد زیاد پیام در طول یک روز کاری طاقت فرساست. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه از میان شلوغی دنیای فروش امروزی میان بر بزنید و در یکایک مخاطبان تلفنی خود حس ضرورت را القا کنید.

استفان شیفمن (Stephan Schiffmans) مخاطبان این کتاب را بررسی کرد و دریافت که بیشتر فروشندگان، اوقات فراغت بسیار کمی دارند. همچنین متوجه شد اوقات فراغتی که فروشندگان حرفه ای در اختیار دارند اغلب وقفه هایی کوتاه اند. به همین دلیل کتاب فروش از راه دور را به گونه ای طراحی کرد که مطالعۀ آن بسیار ساده باشد، چنان که شما بتوانید برای مثال به مدت ده روز کاری هنگام تنفس برای صرف قهوه، نگاهی به آن بیندازید و بدون این که برنامۀ خود را به هم بریزید آن را تمام کنید.
صفحات کتاب :
217
کنگره :
HF5415/1265‏‫‬‭/ش9ف4 1387‭
دیویی :
658/84
کتابشناسی ملی :
1148144
شابک :
978-964-4125-96-6
سال نشر :
1387

کتاب های مشابه فروش از راه دور