× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

خرید کتاب بازی مذاکره

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 2.0 مگا بایت
صفحات کتاب : 320
11,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

همان طور که امکان دارد باورنکردنی به نظر برسد، کتاب بازی مذاکره اثر چستر لوییس کاراس، اولین کتابی است که تفکر تحلیلی مدرن را با عمل صحیح سر میز مذاکره ادغام می کند. این روش های منطقی و رشد یافته برای وکلا و سیاستمداران و به همان اندازه برای مشتریان و فروشندگان کاربرد دارد.

علی رغم این حقیقت که انسان قدم در ماه گذاشته و اتم را ساخته است، ما هنوز مثل عهد باستان مجادله می کنیم. اگر یک بابِلی پنج هزارساله مجبور بود لباس بازرگانی بپوشد و سر میز رو به روی ما بنشیند، دلیل چندانی وجود ندارد که باور کنیم روش های او با روش های ما فرق دارد. انگار زمان بی حرکت ایستاده است؛ انگار کلمات نوشتاری، ماشین چاپ، مدیریت و روش علمی هرگز اختراع نشده است.

مذاکره، تجارتی بیش از اندازه جدی است که نمی توان آن را سطحی برگزار کرد. کتاب بازی مذاکره (The Negotiating Game) تضمین نخواهد کرد که شما با دنبال کردن فهرستی از بایدها و نبایدها به موفقیت خواهید رسید. با این حال من مذاکره کنندهٔ باتجربه ای را دیده ام که هر نوع اهمیتی را به چنین فهرستی نسبت می دهد. در این کتاب به روشی سنجیده و مدرن دربارهٔ موضوع بحث شده است. بالاخره در هر رشته، انفجاری از افکار جدید وجود دارد. چرا در مذاکره نه؟

کتاب بازی مذاکره حاصل تقریباً چهل سال تجربه چستر لوییس کاراس (Chester Louise Karras) به عنوان یک مذاکره کننده و سه سال تحقیق فشرده است.

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است.
بخش اول به تجربه ای جامع می پردازد که شامل مذاکره کننده های حرفه ای است. هدف این بررسی این است که چطور مردان و زنان متخصص به اهدافشان رسیده اند؛ نه تنها هنگامی که قدرت داشتند بلکه هنگامی هم که قدرت نداشتند.
بخش دوم از طریق افشای دیدگاه شما، مثل قدرت و حدّ انتظار، به قلب مذاکره نگاه می کند. این عناصر سازندهٔ اصلی مذاکره است که، اگر درک شود، می تواند تفاوت بین عملکرد خوب و متوسط را بیان کند.
بخش سوم مربوط به حقیقت های عملی مذاکره، به منظور برنده شدن است، از طریق سازمان دهی، تدابیر و خط مشی بهتر.

فرض بر این بنا نهاده شده است که کسانی که مذاکره می کنند، دربارهٔ تجارت چیزهای زیادی می دانند. آن ها می دانند چطور بخرند، چطور عبارتی قاطع بنویسند، چطور فروش کنند و چه سیاستی را اعمال کنند که اگر نکنند، به سختی می توانند یاد بگیرند. من گمان می کنم که این مذاکره است که خواننده دوست دارد درباره اش بیشتر بداند نه تجزیه و تحلیل هزینه یا اصول قانونی.

بنابراین، تنها یک تأکید وجود دارد، و آن ارائه روشی عملی است که به وسیلهٔ آن افراد بتوانند به طور مؤثرتر مذاکره کنند و به اهدافشان برسند.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : تجارت جهانی

صفحات کتاب : 320

کنگره : BF637‭‬ ‭/م42‏‫‬‮‭‬‮‭ک2 1388

دیویی : 158/5

کتابشناسی ملی : 1271157

شابک : 978-964-412-913-1‬‬

سال نشر : 1388

فهرست

پیش گفتار مجموعه
مقدمه
بخش 1: مرزهای جدید در مذاکره
1. جامعه ی مذاکره کننده
2. برنده ها و بازنده ها
3. چه چیزی یک مذاکره کننده ی خوب را می سازد؟
بخش 2: قلب روند مذاکره
4. سطح انتظار شما چقدر است؟
5. شما بیشتر از آنچه فکر می کنید قدرت دارید
6. افرادی که اِعمال نفوذ می کنند
7. تلقیح برضد تأثیر
8. مقام
9. نقش نقش
10. نیازها، هدف ها و تعامل
11. تشریح مذاکره
12. فرضیه ی رضایت موردانتظار چگونه هر دو طرف در معامله پیروز شوند
بخش 3: برنامه ای برای عملکرد
13. موقعیت سنجی
14. تاکتیک ها، بن بست و اقدامات متقابل
15. مذاکرات یک مدیر موفق
16. عشق، احترام و مذاکره
17. رسیدن به اهداف را برنامه ریزی کنید
18. چرخ مذاکره

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات