نظر شما چیست؟
در کتاب فروشنده ی نخبه اثر وینی آری، به بحث دربارۀ مهارت های فروشندگی موفق در کسب و کار پرداخته می شود.

وینی آری (winnie Ary) در کتاب فروشنده ی نخبه (How to Become A Superstar Sales Proiessional)، نخست دربارۀ کلیدهای موفقیت یک متخصص فروش نخبه یعنی ذهنیت، انضباط و مهارت فروش توضیح می دهد. سپس دربارۀ اصل زمینه یابی در فروش که مبتنی به فرصت و زمان بندی است، مطالبی ارائه می کند.

آن گاه پنج مهارت کلیدی زمینه یابی شامل توانایی تشخیص تصمیم گیرندۀ واقعی، توانایی برقراری تماس با تصمیم گیرنده و جلب توجه او، توانایی تقاضای محرمانۀ معامله، توانایی عنوان کردن نخستین ایراد یا مقاومت نسبت به تماس تلفنی و توانایی تعیین موقعیت آیندۀ خود معرفی، و دربارۀ هر یک توضیح داده می دهد. در پایان نیز تمرین هایی برای کسب مهارت فروشندگی ارائه و دربارۀ کاربردی کردن آن مباحثی ارائه و شرح می دهد.

تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبۀ مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می کنند. از این منظر با توجه به «مزیت های نسبی» مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار بین المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است. این همان نکته یا نظریه ای است که دیوید ریکاردو در ابتدای قرن نوزدهم مطرح و آن را به نام خود در متون اقتصادی و بازرگانی ثبت کرد.

دوم و مهم تر آن که، اقتصادها از طریق تجارت کالا و خدمات، با فن آوری های نوین آشنا می شوند. از این منظر تجارت جهانی شاهراه یادگیری است. در واقع، اقتصادها با روی آوردن به تجارت، سیاست بازتری را دنبال می کنند که اجازۀ تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمی و فنی موجود در پیشروترین مرزهای جهان را به آن ها می دهد.
کتابشناسی ملی :
1972930
شابک :
978-964-236-247-9
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
199
کنگره :
HF5438/25‬‏‫‬‭‭/آ4ف4 1390‬
دیویی :
658/85‬

کتاب های مشابه فروشنده ی نخبه