× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

خرید کتاب فروشنده‌ی نخبه

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 490.8 کیلو بایت
صفحات کتاب : 199
10,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

در کتاب فروشنده ی نخبه اثر وینی آری، به بحث دربارۀ مهارت های فروشندگی موفق در کسب و کار پرداخته می شود.

وینی آری (winnie Ary) در کتاب فروشنده ی نخبه (How to Become A Superstar Sales Proiessional)، نخست دربارۀ کلیدهای موفقیت یک متخصص فروش نخبه یعنی ذهنیت، انضباط و مهارت فروش توضیح می دهد. سپس دربارۀ اصل زمینه یابی در فروش که مبتنی به فرصت و زمان بندی است، مطالبی ارائه می کند.

آن گاه پنج مهارت کلیدی زمینه یابی شامل توانایی تشخیص تصمیم گیرندۀ واقعی، توانایی برقراری تماس با تصمیم گیرنده و جلب توجه او، توانایی تقاضای محرمانۀ معامله، توانایی عنوان کردن نخستین ایراد یا مقاومت نسبت به تماس تلفنی و توانایی تعیین موقعیت آیندۀ خود معرفی، و دربارۀ هر یک توضیح داده می دهد. در پایان نیز تمرین هایی برای کسب مهارت فروشندگی ارائه و دربارۀ کاربردی کردن آن مباحثی ارائه و شرح می دهد.

تجارت جهانی کالا و خدمات از دو جنبۀ مهم اهمیت دارد. اول، اقتصادها از طریق تجارت نیازهای یکدیگر را با حداقل هزینه برای طرفین تأمین می کنند. از این منظر با توجه به «مزیت های نسبی» مختلفی که در کشورها وجود دارد، تقسیم کار بین المللی بهترین راه برای دسترسی به رفاه و رشد اقتصادی بیشتر است. این همان نکته یا نظریه ای است که دیوید ریکاردو در ابتدای قرن نوزدهم مطرح و آن را به نام خود در متون اقتصادی و بازرگانی ثبت کرد.

دوم و مهم تر آن که، اقتصادها از طریق تجارت کالا و خدمات، با فن آوری های نوین آشنا می شوند. از این منظر تجارت جهانی شاهراه یادگیری است. در واقع، اقتصادها با روی آوردن به تجارت، سیاست بازتری را دنبال می کنند که اجازۀ تبادل اطلاعات و انتقال و جذب دانش علمی و فنی موجود در پیشروترین مرزهای جهان را به آن ها می دهد.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : تجارت جهانی

صفحات کتاب : 199

کنگره : HF5438/25‬‏‫‬‭‭/آ4ف4 1390‬

دیویی : 658/85‬

کتابشناسی ملی : 1972930

شابک : 978-964-236-247-9

سال نشر : 1390

فهرست

پیشگفتار مجموعه
مقدمه
فصل 1: آیا آنچه را لازم است، دارید؟
فصل 2: زمینه یابی و توسعه ی تجارت جدید
فصل 3 : آمادگی و ذهنیت
فصل 4: مهارت های زمینه یابی
فصل 5: برقراری تماس و جلب توجه
فصل 6: تقاضای معامله کنید
فصل 7: عنوان کردن ایراد ها و مقاومت
فصل 8: برنامه ی تماس
فصل 9: شنیدن و طرح سؤال های مفید
فصل 10: تمرین برای مهارت

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات