امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
اگر شما چیزی دربارۀ فروش ندانید و بدانید که چیزی نمی دانید، به راستی بخت یارتان است چرا که کتاب همه چیز درباره ی فروش اثر مارگریت اسمولن، اطلاعات زیادی دربارۀ یکی از مهیج ترین، خلاق ترین و چالش انگیزترین جنبه های کسب و کار به شما می دهد. بخصوص کسانی که نیاز دارند تا اندازه ای بر زیر و بم فعالیت فروش خود مسلط شوند، رویکرد این کتاب به امر فروش را مفید خواهند یافت.

حالا که کتاب همه چیز درباره ی فروش (The Everything Selling Book) را انتخاب کرده اید پس متوجه شده اید که فروش، امری حیاتی و شاید حتی مهم ترین جنبۀ کار هر شرکت است. هیچ شرکتی بدون تلاش های حرفه ای بخش فروش خود نمی تواند به کارش ادامه دهد.

توجه داشته باشید که چه برای خودتان کار کنید چه برای شخص دیگری، در بنگاهی کوچک یا در شرکتی بزرگ، فروش، عامل دوام کسب و کار شماست. ولی چنانچه در امر فروش تجربۀ کمی دارید یا هیچ تجربه ای دراین زمینه ندارید، هنر فروش ممکن است برای تان اسرارآمیز جلوه کند. صرف نظر از این ها، حتماً بارها شنیده اید که «طرف از شکم مادر فروشنده زاده شده» خوب، باور نکنید. زیرا با هر مربی فروش یا مدیر فروشی که صحبت کنید، به شما می گوید بسیاری از کسانی که گمان می کنند دارای استعداد خدادادی در فروش هستند، در عمل متوسط عمل می کنند. درحالی که بسیاری، خود را فروشنده نمی دانند، اما کارشان را با نتایج درخشان به پایان می رسانند. در این مورد حقیقتی شگفت انگیز وجود دارد: اگر در امر فروش مبتدی باشید بیشتر امکان موفقیت دارید تا این که سال ها در کار فروش بوده باشید! می پرسید چطور؟

فروشندگان بزرگ مادرزاد فروشنده نبوده اند، بلکه سخت کارکرده اند و مثل هر حرفۀ دیگری، در آن مهارت کسب کرده اند.

کتاب همه چیز درباره ی فروش نوشتۀ مارگریت اسمولن (Marguerit Smolen) چیزی بیش از راهکارهایی ساده و به اصطلاح «هلو برو تو گلو» نسبت به فروش به خواننده عرضه می کند. همچنین فنون و تمرین های فراوانی را به منظور خودآزمایی در دسترس شما قرارمی دهد تا میزان فروشتان را با ساده ترین شیوه بالا ببرید. این کتاب، دیدگاهی کلی نسبت به فروش ارائه می دهد! "هیچ چیزی در عرصۀ فروش مهم تر از انگیزه و طرز فکر فروشنده نیست." متن حاضر با این رویکرد، مملو از تمرین های برانگیزنده ای است که برای کمک به شما و هنرنمایی فروشندۀ درونتان طراحی شده است. به یاد داشته باشید فردی که قرار است فعالیت شما در عرصۀ فروش را قرین موفقیت کند و توان چنین کاری را هم دارد، خود شما هستید. پس بیایید شروع کنیم!

بسیاری از فروشندگان باتجربه به دام این باور می افتند که «همه چیز را می دانند.» آن ها سال ها به روش خودشان کار کرده اند و اکنون کارشان را از روی عادت و بدون فکر انجام می دهند. آن ها جملات مورد نظرشان را بارها و بارها سر داده اند، تا جایی که صدایشان حتی برای خودشان مثل یک نوار خراب به گوش می رسد. آن ها رفته رفته تنبل و یا زیاد از حد به خود مطمئن می شوند و تنها فنونی را که برای دستیابی به موفقیت در فروش کمکشان می کند به کار می گیرند و با چسبیدن به آن ها، در عرصۀ فروش، همان جائی که هستند باقی می مانند.

سرانجام حتی ممکن است انعطاف پذیری خود را از نیز دست بدهند و در مقابل امتحان روش های جدید مقاومت کنند و از مدیریت دلخور شوند. وقتی که کسی نظرات و راه حل های جدید را با ایشان درمیان می گذارد می گویند: «نه بابا، این روش ها بی فایده است و من وقت این کارها را ندارم!!»
صفحات کتاب :
384
کنگره :
HF۵۴۳۸/۲۵‏‫‭/‮الف‬۵ھ۸ ۱۳۸۸
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
1850082
شابک :
978-964-236-206-6‬
سال نشر :
1388

کتاب های مشابه همه چیز درباره ی فروش