کتاب طراحی وب سایت از مقدماتی تا پیشرفته pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
در کتاب طراحی وب سایت از مقدماتی تا پیشرفته نوشتۀ علی هندی ورکانه، گام به گام به توضیح طراحی سایت با استفاده از کد های Html و Css و Php پرداخته شده است و به طور تقریبی تمامی مراحل طراحی سایت از حالت ایستا تا پویا بیان خواهد شد.

در حال حاضر دنیای اینترنت و وب بسیار گسترده شده است و مردم جهان حالا مدّت زیادی از زمان خود را در اینترنت سپری می کنند، در هر کجای دنیا که قرار داشته باشیم، هر لحظه که بخواهیم، می توانیم اطلاعات مورد نیاز خود یا دیگران را توسط اینترنت به اشتراک بگذاریم. بهترین روش برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، طراحی آن ها در قالب صفحات وب است. همه ی افرادی که می خواهند تجارت خود را گسترش دهند و همچنین می خواهند خود را در عرصه ی وب معرفی نمایند می توانند با طراحی وب به هدف خود دست یابند.

این کتاب، ادعای معرفی کامل طراحی وب سایت را ندارد، ولی در این اثر مطالب مورد نظر به صورت مثال های کاربردی که در ذهن مخاطب به وجود می آید، مطرح شده و با انجام کار عملی سعی در همراه کردن خواننده کتاب و درگیر کردن وی با مسائل و مشکلات احتمالی در طراحی وب سایت دارد. کتاب طراحی وب سایت از مقدماتی تا پیشرفته، به عنوان یک نقطه شروع برای همه کسانی است که با Html و Php آشنا نیستند ولی در موردشان شنیده و علاقه به یادگیری آن ها دارند.

برای انجام دادن مثال های کتاب نیاز به نرم افزار خاصی نیست، تمامی مثال های این کتاب توسط نرم افزار Notepad که در تمامی نسخه های ویندوز وجود دارد بیان شده است، در ضمن برای انجام دادن مثال های کتاب، نیاز به نرم افزار XAMPP وجود دارد.
صفحات کتاب :
189

کتاب های مشابه طراحی وب سایت از مقدماتی تا پیشرفته