کتاب شیوه ی آسان فنگ شویی

تغییرات ساده ای که هر فرد می تواند انجام دهد تا تفاوت بزرگی را ایجاد کند

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شیوه ی آسان فنگ شویی

کتاب شیوه ی آسان فنگ شویی اثر سوزان لی نشان می دهد که هر فرد با تغییرات ساده ای که انجام می دهد، می تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند. این کتاب شما را با طبیعت همراه خواهد کرد. این کتاب با آموزش های ساده و روان به شما کمک می کند تا بتوانید از اصول این رسم دیرینه چینی در خانه و دفتر کار، نظم و هماهنگی بیشتری ایجاد کنید. با مطالعه این کتاب کوچک خواهید دید که انجام فنگ شویی بسیار آسان است و با به کارگیری درست اصول آن می توانید موفقیت بیشتری کسب کنید و روابط بهتری با دیگران داشته باشید. 

سطح انرژی هر کسی متفاوت است و بر اساس این مفهوم، همزیستی هماهنگ با محیط، مهمترین عاملی است که سطوح انرژی مثبت را در یک فضای مشخص، تعیین می کند.  می توان با استفاده از شیوه های آسان فنگ شویی در محیط زندگی به سازگاری و تناسب دست یافت و تفاوت مهمی را ایجاد کرد. فنگ شویی را می توان یک مکتب باستانی چینی توصیف کرد که سنتی غنی دارد که تاریخش به بیش از 3500 سال پیش بر می گردد.  سوان لی (Susan Lee) در کتاب شیوه ی آسان فنگ شویی (Feng shui made easy) به معنای فنگ شویی می پردازد. 

معنای فنگ شویی چیست؟ 

پاسخ این است: "باد و آب". در فرهنگ چینی، باد و آب مظهر سلامتی و پاکی هستند. یعنی فنگ شویی خوب، نشانگر شانس خوب و فنگ شویی بد نماد بدشانسی و یا شانس بد است. برای این که دقیق تر شویم، باید بگوییم که مردم چین معتقدند که آب راکد و باد معتدل به محصول زیاد و سلامت مناسبی می انجامند و این دقیقا یعنی این که چطور فنگ شویی خوب تبدیل به نماد فصل پرثمر و خوش شانسی شده است.

 شما چرخه ی شانس را چطور شناسایی می کنید؟ انتقال شانس از هرم زندگی فنگ شویی چطور صورت می گیرد؟ وقتی فردی بتواند با موفقیت تمامی این ابعاد را شناسایی کند، می تواند مبنای یک زندگی موفق و متعادل و تمامی عناصر اساسی همانند احساسی که فضای خانه به فرد می دهد و توانایی یادگیری و تمرکز، میزان مولد بودن و سایر جنبه های مرتبط زندگی که عاطفی و بهداشتی هسنتند، را طرح ریزی کند. 

گزیده کتاب شیوه ی آسان فنگ شویی

 مردم برای حل مشکلاتشان در زندگی شخصی، مسائل مالی و سلامتی از فنگ شویی استفاد می کنند. فنگ شویی شیوه ای برای ارتقای خانه می باشد و به عنوان یک ابزار تشخیصی مفید می باشد. نکات فنگ شویی سریعی وجود دارد که می تواند محیط زندگی تان را بهبود بخشد. خانه ی فنگ شویی مکانی است که در آن بین تمام اشیا هماهنگی وجود دارد بنابراین جریان انرژی مثبت می تواند در خانه جریان یابد. 

یک تغییر کوچک در خانه می تواند جریان انرژی مثبت را افزایش دهد.  نکات فنگ شویی زیر را می توانید در خانه تان انجام دهید تا به تغییر سریعی دست یابید.  به خانه تان رنگ بیفزایید: هماهنگی رنگ در فنگ شویی بسیار مهم است زیرا رنگ های گوناگون به پنج عنصر فلز، آب، چوب، آتش و خاک مرتبطند. حوزه های زندگی همانند سلامتی، شغل، سفر و ازدواج با رنگ های خاصی مشخص می شوند. رنگ و حوزه هایی که می خواهید بر آن ها تمرکز کنید باید مکمل یکدیگر باشند. 

 زندگی تان را روشن کنید: منبع نهایی انرژی نور است و می تواند بر کیفیت زندگی تان تاثیر بگذارد. بنابراین استفاده از طیف وسیعی از آرایه ها می تواند به شادی، اشتیاق و خلاقیت منجر شود. رنگ و شدت نور باید گوناگون باشد تا زندگی معناداری را داشته باشیم.  درهای خانه: ایستادن و یا نشستن در خانه باید همواره در مقابل در و یا به سوی آن باشد. خانه نباید آشفته باشد. همه ی انرژی ها باید بتوانند از طریق درهایی که به بیرون از خانه می روند، جریان یابند.



شابک :
‭978-600-258-878-4
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
41
کنگره :
‏‫BF1779‭‬ ‭/ف9‏‫‬‭ل95 1396
دیویی :
‏‫‬‭133/3337
کتابشناسی ملی :
4218711

کتاب های مشابه شیوه ی آسان فنگ شویی