خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر

آنچه پولدارها به فرزندانشان می آموزند

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار پدر فقیر، درباره ی روش های زندگی افراد پولدار و افراد طبقه متوسط صحبت می کند. افراد ثروتمند به شیوه ای متفاوت به کودکان شان آموزش می دهند. آن ها در خانه و سر میز شام این کار را انجام می دهند. شما به ایده های جدیدی نیاز دارید تا کاری کنید، پول برای شما کار کند. این نسخه خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر است که در دو قالب الکترونیک و صوتی در اختیار شما قرار گرفته است.

معرفی کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) می گوید: یکی از پدرانم برای به دست آوردن چند دلار جان می کند و دیگری مشت مشت پول در می آورد. یکی از پدرانم به من یاد می داد که سوابق تحصیلی و کارم را چه طور بنویسم که بتوانم شغل خوبی به دست آورم و دیگری به من می آموخت که چه طور طرح های قوی مالی و بازرگانی را خلق کنم، تا بتوانم برای دیگران شغل ایجاد کنم. فرزند دو پدر قوی بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آن ها با یکدیگر تأثیر تفکرات شان را بر زندگی شان بررسی کنم، در این جریان فهمیدم که انسان ها زندگی شان را بر اساس افکارشان تنظیم می کنند.

پدر فقیرم دائما می گفت: من هیچ وقت پولدار نمی شوم و این پیشگویی واقعیت یافت، ولی پدر پولدارم معتقد بود که آدم پولداریست، حتی یک بار پس از ورشکستگی ای که افسرده اش کرده بود، باز ادعا کرد آدم ثروتمندی است و می گفت بین فقیر بودن و ورشکسته بودن یک اختلاف بزرگ است و آن این که ورشکستگی موقتی، ولی فقر دائمی است.

بهترین ترجمه کتاب پدر پولدار پدر فقیر

این کتاب توسط مترجمان فراوانی در ایران ترجمه شده است و در فراکتاب در دسترس شماست. نسخه صوتی و الکترونیک عرضه شده در این صفحه را می‌توانید به صورت رایگان برای مدت حدود 10 دقیقه بخوانید و بشنوید و ترجمه آن را قضاوت کنید.

برشی از متن کتاب

بیشتر کسانی که برای کسب و کار خود مبالغ زیادی هزینه می‌کنند، به جای آنکه سرمایه‌شان بیشتر شود، بدهی بیشتری بالا می‌آورند. هزینه‌های آن‌ها به دلیل آزمندی‌هایشان، به تناسب افزایش درآمدشان بیشتر می‌شود.
کلید مغلوب ساختن این تناقض‌ها در این است: 
به جای آنکه به یک شغل یا مقام شغلی به دیده‌ی روشی برای پول درآوردن نگاه کنید، یاد بگیرید پول به چه کار شما می‌آید. ناآگاهی، ترس و آزمندی را تشدید می‌کند. به جای فکر کردن با احساسات خود، بیاموزید چگونه از احساساتتان برای افکار خلاقانه استفاده کنید. به جای واکنش نشان دادن نسبت به احساساتتان ، آنچه را که فکرتان باید بر آن متمرکز شود انتخاب کنید و یک شالوده خوب برای حرکت رو به جلو طراحی کنید.
هر انسانی برای چیزهایی ارزش قائل است. آن‌ چیزها به دلیل احساسات انسانی مانند ترس و آزمندی بهای مشخصی دارند. در ابتدا، ترس از بی پول ماندن ما را به سخت کار کردن سوق می‌دهد و بعد از آن‌ که اولین چک حقوقمان را دریافت کردیم، حرص و آزمندی ما در مورد تمام چیزهای شگفت انگیزی که با آن پول می‌توانیم بخریم در فکرمان شروع می‌شود. سپس به این ترتیب الگویی برای ما شکل می‌گیرد: بیدار شدن، به سر کار رفتن، پرداخت صورت حساب‌ها، بیدار شدن، به سر کار رفتن، پرداخت صورت حساب‌ها. از اینجا زندگی انسان‌ها برای همیشه بر اساس این دو احساس ترس و آزمندی به جلو رانده می‌شود. به آن‌ها پول بیشتری پیشنهاد کنید، تا این چرخه را تنها با افزایش هزینه‌هایشان ادامه دهند. این همان چیزیست که من آن را "سگ دو زدن" می‌نامم.

خرید کتاب پدر پولدار پدر فقیر

این کتاب را با ترجمه گروه سبکتو به صورت خلاصه در دو قالب الکترونیک و صوتی در نرم افزار فراکتاب دریافت کنید. متن کامل کتاب پدر پولدار پدر بی پول را در نسخه‌های الکترونیک و چاپی منتشر شده توسط ناشران دیگر در فراکتاب دریافت کنید.

رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش که بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود.

اولین و معروف ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.

دانلود کتاب پدر پولدار پدر فقیر

نسخه صوتی و الکترونیک این کتاب را در نرم افزار فراکتاب دانلود کنید و یا به صورت آنلاین بخوانید و بشنوید.

دانلود کتاب پدر پولدار پدر فقیر

مشخصلات خلاصه کتاب پدر پولدار پدر فقیر را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: سبکتو
نویسنده: رابرت کیوساکی
مترجم: گروه مترجمان سبکتو
گوینده: دادبه دادمهر
تعداد صفحه: 118
موضوع: موفقیت مالی
قالب: الکترونیک و صوتی

 

صفحات کتاب :
118

کتاب های مشابه پدر پولدار، پدر فقیر