1 / 3

دانلود کتاب مسیر مایکروسافت

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 121.7 کیلو بایت
صفحات کتاب : 124
2,800 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگ و موفق در صنعت آی تی است. اما مانند هر شرکت بزرگی به ناگهانی یا با استفاده از شرایط خاص به اینجا نرسیده است. در واقع مهمترین چیزی که می توانید از مایکروسافت یاد بگیرید، نحوه ثروتمند شدن بیل گیتس موسس آن نیست، بلکه مسیری است که شرکت تا به امروز طی کرده و همینطور روش هایی که برای بهترین بهره برداری از امکانات اطرافش استفاده کرده است.

در میکروکتاب «مسیر مایکروسافت» به تاریخچه مایکروسافت می پردازیم و می بینیم چطور زمانی که کسی به نرم افزار باور نداشت، بیل گیتس در سطح گسترده ای در آن سرمایه گذاری کرد و می خوانیم چطور مایکروسافت به جایگاه امروزش رسید. نویسنده کتاب در کنار محاسن، از معایب و اشتباهات مایکروسافت هم صحبت می کند.

راندال استراس، استاد دانشگاه دولتی سن خوزه و یکی از نویسندگان دائمی مجله فورچون است. او در سال ۲۰۱۱ یک استارتاپ ایجاد کرد که توانست بلافاصله در وای کامبینیتور حضور پیدا کند و برای استارتاپش سرمایه بگیرد. رندال یکی از نویسندگان مطرح در نوشتن سرگذشت افراد و شرکت هاست. او تا کنون ۶ کتاب نوشته که همه آنها در مورد افراد موفقی چون جابز و شرکت های بزرگی که تبدیل به غول های تکنولوژی شدند چون اپل و مایکروسافت است.


... اکثر مردم بر این باورند که موفقیت مایکروسافت به خاطر بازاریابی قدرتمند اوست. اما در واقع، موفقیت مایکروسافت نتیجه مستقیم سه عامل است:
۱. توانایی استخدام و حفظ کارمندان هوشمند؛
۲. استفاده از ایده های مناسب برای پیشرفت در حوزه محصولات نرم افزاری؛
۳. استفاده هوشمندانه از بازخورد بازار در راستای بهبود محصولات.
تمام این عوامل، مفید و سودمند هستند اما آن چه واقعا همه چیز را در مایکروسافت ویژه می کند، انعطاف پذیری در برابر شرایط بازار است. در حقیقت، این شرکت چندین بار عملکرد خود را تغییر داده است،

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 124

فهرست

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: عناصر موفقیت مایکروسافت
محیط کسب و کار مایکروسافت
استخدام و برانگیختن انگیزه افراد هوشمند
رویکردی انطباقی برای کسب و کار
فصل دوم: مایکروسافت و بازار داخلی
سی دی رام ها
انکارتا، دانشنامه ای در کامپیوتر
فصل سوم: مایکروسافت و بزرگراه اطلاعاتی
تحقیقات پایه ای
تلویزیون اینترنتی
خدمات کامپیوتری آنلاین
فصل چهارم: مایکروسافت با یک محصول انحصاری
توافقنامه ۱۹۹۴
صرف نظر از تصاحب اینتویت
اینترنت
فصل پنجم: میراث مایکروسافت
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات