خلاصه کتاب هیولای درونتو بیدار کن!

چطور به سرعت کنترل سرنوشتمان را بدست بگیریم

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟
از خواب بیدار شو و کنترل زندگی ات را بدست بگیر! اگر از شرایط امروزت خسته شدی و فکر می کنی که زندگی آنچه لیاقت تو هست را به تو نداده، باید بدانی که همه چیز دست خودت است. همه موفقیت هایی که می خواهی درون توست، کافی است بتوانی آن ها را تبدیل به واقعیت کنی.

در این میکروکتاب می خوانید که چطور با تسلط روی خودمان، می توانیم کنترل سرنوشت مان را بدست بگیریم و آن را به سمتی که می خواهیم هدایت کنیم.

در این میکروکتاب ۱۸ راهکار یاد می گیریم که چطور هیولای درونمان را بیدار و از آن در جهت رسیدن به خواسته هایمان استفاده کنیم.

با به کار بردن برخی از اصول تسلط نفس، هر فردی می تواند کنترل زندگی اش را در دست بگیرد و نیروهایی را که به سرنوشتش شکل می دهند را تحت فرمان خود داشته باشد.
کنترل خود، نکته کلیدی برای رسیدن به یک زندگی با کیفیت است. به ویژه پرورش و توسعه یک سیستم باور قدرتمند، اهمیت زیادی برای رسیدن به این هدف، دارد. هنگامی که یک سیستم باور عالی ایجاد و به طور مداوم قدرتمند شد، زندگی فرد باید در جهت این سیستم باور حرکت کند و به هدف نهایی آن برسد.

واقعا می توانید با توسعه اصول اساسی مناسب در سیستم اعتقادی، هر چیزی را که می خواهید در زندگی داشته باشید را بدست آورید و سرنوشت مطلوب خودتان را خلق کنید و با استفاده از آن سیستم قادر خواهید بود روی افکار، اعمال و حرف هاتان تاثیر بگذارید.


آنتونی رابینز، یکی از موفق ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی حوصله و خواب آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد.

آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب وکار بوده است.
صفحات کتاب :
132

کتاب های مشابه هیولای درونتو بیدار کن!