امروزه، هر کدام از ما کاربران چندین فضای مجازی هستیم و بیشتر وقتمان را در شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی می گذرانیم. فضاهای مجازی، شلوغ تر از فضای شهری هستند و کم کم منتظریم جامعه ای پدید بیاید که مطلقاً مجازی باشد.
ادعای این کتاب، این است که می خواهد فضاهای مجازی را واکاوی کند و مخاطبان را در رویکردهای جدید و کاربردهای دورانِ ازراه رسیده شریک کند.
این کتاب، به تعاریف فضای مجازی و تاریخچۀ آن در ایران می پردازد و دربارۀ مفهوم هویت، هویت اجتماعی و ارتباطش با فضای مجازی می گوید. ارتباطش با هنر و گردشگری را بررسی می کند و درنهایت، پیامدهای آن ها را در روابط خانوادگی به چالش بکشد.
شابک :
978-600-7683-60-6
کنگره :
HM۸۵۱/ ھ۲ع۶ ۱۳۹۶