نظر شما چیست؟

معرفی کتاب روح سرگردان خیابان بهبودی

کتاب روح سرگردان خیابان بهبودی اثر نویسنده توانای معاصر، محمدامین چیت گران، نامه های عاشقانه یک پدر و دختر برای یکدیگر است. هشت نامه که پدر در آن ها از دغدغه هایش برای زندگی و خاطرات عاشقی اش می گوید و دختر هم از دنیای خودش و در پایان خواننده با یک شگفتی درباره فضا و رابطه میان این دختر و پدر روبرو می شود.

گزیده کتاب روح سرگردان خیابان بهبودی

«باباجان سلام: تا حالا کسی روی دستمال کاغذی برایت نامه نوشته است؟ آن هم از نوع توالتی اش، با گل ها و شکل های برجسته. زیاد جا ندارد. برای همین سعی می کنم کوتاه و مختصر برایت بنویسم.

اوضاع خوب است؟ همه چیز طبق قاعده پیش می رود؟ برای من که هیچ وقت قاعده ای وجود نداشته است. وجود نداشته است برای اینکه هرکس برای خودش قاعده را به گونه ای تعریف می کند و قاعده ها هم تا دلت بخواهد از ابتدا سلیقه ای! اما قاعدهٔ من به اندازهٔ یک عمارت قدیمی است.

از همان عمارت های قدیمی که پر از اتاق بزرگ و کوچک، پر از هفتی ها و هشتی هاست! از همان عمارت های قدیمی که حیاط بزرگ دارند و مانند شیراز پر است از درخت های بهارنارنج! از همان عمارت های قدیمی که حوض وسط حیاطش پر است از ماهی گلی! بوی ترشی فرنگی از زیرزمینش می زند بالا...»

صفحات کتاب :
95
کنگره :
‏‫PIR8340‭‬ ‭/ی24ی7‏‫‭ 1396
دیویی :
‏‫‭8‮فا‬6/62
کتابشناسی ملی :
4375640
شابک :
‏978-600-7683-85-9
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه روح سرگردان خیابان بهبودی