امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
کتاب قوانین آسمانی برای موفقیت: پیام های قرآنی اثر حسین رهیاب شامل 125 قانون از راه و رسم های زندگی همراه با پیام های قرآنی و جنبه های آن است.

خداوند نمی خواهد با دستورات و تکالیف دشوار، انسان را گرفتار مشکل کند، بلکه می خواهد انسان با این قوانین به راحتی زندگی کند و با آسایش خیال به فعالیت بپردازد امروزه کشف شده که تکالیف عملی خدا، نقش زیادی در سلامتی روح و روان انسان داشته و موجب تحرک و تحول در زندگی او می شود، و منهیات الهی سبب می شود انسان از آلودگی و پلیدی و فساد دور باشد و با درک صحیح و فهم حقایق، به سوی موفقیت گام بردارد.

در بخشی از کتاب قوانین آسمانی برای موفقیت: پیام های قرآنی می خوانید:

بیشتر مردم، زندگی را لحظه ها و دقایقی می دانند که در آن به سر می برند و به روزهای دیگر و آینده ای که در انتظار آن ها است، نمی اندیشند. روزگاری که می آید و منتظر ماست و کمی دوراندیشی و آینده نگری، موجب می شود که روزهای بعد را درست بفهمیم و کمی عاقلانه زندگی کنیم. در واقع زمانی می توانیم زندگی موفقی داشته باشیم که لحظه های فعلی را با درک درست از آینده سپری کنیم.

این موفقیت محتاج کمی تدبیر و دقت در امور زندگی است. بیاییم در روزگار حوادث بزرگ، به گونه ای زندگی کنیم که گویا امروز آخرین روز زندگی مان است یا شاید بهتر است بگوییم طوری که انگار اولین روز حیات مان است و از این پس صدها سال زندگی خواهیم کرد.
صفحات کتاب :
190
کنگره :
BP104‭‬ ‭/ر2‏‫‬‭ر94 1392
دیویی :
297/159
کتابشناسی ملی :
3040549
شابک :
978-964-236-512-8
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه قوانین آسمانی برای موفقیت