1 / 3

ایده های خلاقانه ی فروش بیمه

تکنیک های کاربردی و عملی بازاریابی و فروش

موضوعات


خرید کتاب ایده های خلاقانه ی فروش بیمه

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 3.8 مگا بایت
صفحات کتاب : 272
16,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب ایده های خلاقانه ی فروش بیمه اثر حمید امامی با استفاده از تکنیک ها و روش هایی که ارائه داده است توانایی شما را در متقاعد کردن افراد افزایش داده و کمک می کند از زمان بهترین بهره وری را داشته باشید و در کسب و کار بیمه به موفقیت دست یابید.

همان گونه که بزرگان صنعت بیمه موفقیت شان را به صورت اتفاقی به دست نیاورده اند و افراد زیادی نیز با سرمایه ای اندک و نداشتن تحصیلات عالیه و خودباوری پایین در نهایت توانسته اند نیروی سحرانگیز درون خود را یافته و آن را به حرکت درآورند، شما هم می توانید با استفاده از کتاب ایده های خلاقانه ی فروش بیمه نیروی فوق العادهٔ درونتان را کشف کنید و به کمک آن به هر چه در فروش بیمهٔ عمر می خواهید دست یابید و نهایتاً به ارزشمندترین اهدافتان برسید.

در بخشی از کتاب ایده های خلاقانه ی فروش بیمه می خوانیم:

همیشه فروشتان را با برنامه جلو ببرید نه با شانس، در ضمن همان طور که برای هر قفلی کلیدی وجود دارد، هر جواب نه هم علتی دارد. باید با صبر و حوصله راه تبدیل "نه" به "بله" را پیدا کرد و این کاملاً به هنر شما بستگی دارد.

آن چنان عاشق مشتری تان باشید که جز او هیچ چیز دیگر را نبینید، مثل مادری که وقتی فرزندش عرض خیابان را طی می کند بدون توجه به اطراف و ماشین هایی که از مقابل می آیند، به طرف فرزندش می رود و جز امنیت و حفظ جان فرزندش در این خیابان پر رفت و آمد، به هیچ چیز دیگر فکر نمی کند.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 272

کنگره : HG8876‏‫‭/‮الف‬8‮الف‬9 1392

دیویی : 368/32

کتابشناسی ملی : 3312881

شابک : 978-600-6982-10-6

سال نشر : 1392

فهرست

مقدمه
داستان زندگی من
آیا فکر نمی کنید کاری که انجام می دهید، نوعی رسالت پیامبرگونه است
با آموزش می توان انسان ها را متحول کرد؛ می توان شرکت ها و سازمان ها را شکوفا کرد؛ با آموزش می توان جهان را تغییر داد
یکی از عوامل مهم موفقیت در فروش .................. است. حدس بزنید
مشتری کجاست؟ همه جا، مشتری کیست؟ همه کس، مشتری کی می آید؟ همه وقت
رفتار ما می تواند بر دیگران تأثیر بگذارد؛ یک نماینده یا بازاریاب بیمه همیشه زیر ذره بین است
فروش با الهام از طبیعت
مثل یک فانوس دریایی در یک شب طوفانی راه را برای مسافران نشان دهید
با مشتری به زبان خودش صحبت کنید؛ مثال هایتان در راستای شغل، علایق، و خواسته های مشتری باشد
مشتری بهانه می آورد؟ شما سؤال بپرسید!
ماهی های کوچک، ماهی های بزرگتر را دنبال خودشان می کشند! تیم سازی کنید
توصیه ی راهگشا در ارتباط با مشتریانتان و 13 توصیه ی راهگشا در ارتباط با خودتان!
آنچه نباید انجام داد
بخش دوم: 9 تجربه ی فروش ناموفق

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات