امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
کتاب جانوری در جنگل، رمانی با شکلی بدیع و کاملاً هنری است. رمان های هنری جیمز از ظرافت، استادی، هوشمندی، زیبایی و تنوع فراوان برخوردار است.

کتاب جانوری در جنگل (The Best In The Jungle)، روایتگر زندگی جان مارچر است؛ مردی که از زمانی که به خاطر می آورد حسی در خود می یافته مبنی بر این که تغییری شگرف یا حتی واقعه ای ناگوار همچون جانوری کمین کرده در یک جنگل منتظر اوست. سپس روز حزن انگیزی که حقیقت آن جانور آشکار می شود، فرا می رسد.

هنری جیمز (Henry James) را باید نویسنده ای برتر از آمیختگی خصوصیات روحی و معنوی انگلیسی-آمریکایی دانست. وی در حال برگزیدن سرزمینی که از مثلث امریکا-پاریس-انگلستان تشکیل می شد، تمدنی مختلط فراهم آورد و هر سه تمدن را در رمان هایش مورد تحلیل قرارداد. نویسنده با تلاش های ماندگار خود در تاریخ رمان نویسی جهان مقامی برجسته یافت.

در بخشی از کتاب جانوری در جنگل می خوانیم:
غرور زن ها معمولا اجازه بیان چنین خاطراتی را نمی دهد اما این زن بدون تعارف و حاشیه حرفش را زده بود. مرد در مواجهه با زن دیگری، زنی کاملا متفاوت از این زن، حتی از بر زبان آوردن یک "پیشنهاد" ساده هم ابا داشت. بنابراین می دانست که با اعتراف به فراموشی اش بیش از آنکه چیزی به دست آورد، هر چیزی که جمع کرده نیز از دست می دهد؛ او جذابیت خاصی در موضوعی که زن به میان کشیده بود، می دید" باید فکر کنم، فکر کنم این حرف را فراموش کرده ام اما روزی که به سورنتو رفتیم را به یاد دارم."
کنگره :
PS1826‬‭/ج2 1393‬
دیویی :
‭813/4‬
کتابشناسی ملی :
3353505
شابک :
978-600-6867-91-5‮‬
سال نشر :
1393
صفحات کتاب :
96

کتاب های مشابه جانوری در جنگل