امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 11,700
نظر شما چیست؟
هنر، تجلی زیبایی خداوند متعال است و در این میان، شعر اثر گذارترین رسانه ی هنری از ابتدای تاریخ در جهان، بویژه ایران بوده و هست.

شعر ثروت ملّی ایران و ایرانی ست و شاعر به فرموده ی امام خامنه ای(حفظه الله) سرمایه ی ملّی ماست. طبیعی ست که این ثروت ملّی وقتی در راستای ترویج، تبلیغ و نشر ارزش های دینی و مذهبی قدم بر می دارد، هم این شاخه ی ادبی را رشد می دهد و هم به ترویج اندیشه ی دینی کمک شایانی می کند.

از این رو، واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان مازندران با توجه به هم سویی با اهداف آن نهاد و با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری و حمایت از هنرمندان متعهد و ملتزم به ارزش های اسلامی و انقلابی، بر آن شد تا مجموعه شعر آئینی شاعر جوان مازندرانی جناب آقای محمدجواد مهدوی با عنوان «سی آه سفید» را به زینت چاپ بیآراید و در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

«سی آه سفید» مجموعه ای از اشعار زیبای شاعری ست که شناخت، مدح، منقبت و مصائب اهل بیت(علیه السلام) را در لباس شعر به تصویر کشانده است و با نگاه تازه و زاویه ی دید متفاوت به این موضوع ارزشمند اعتقادی از پس انتقال مفاهیم و مضامین دینی و مذهبی برآمده است...
صفحات کتاب :
82
کنگره :
‏‫PIR۸۳۶۱‭‬ ‭/ھ۳۵۸‏‫‬‭س۹ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‬‭۸‮فا‬۱/۶۲
کتابشناسی ملی :
4902659
شابک :
978-600-03-1725-6
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه سی آه سفید