امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
279,900
14%
ت 240,714

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، اثری سازنده از ناپلئون هیل، راهنمای ضروری برای پیوستن به صف موفق ترین افراد دنیاست. شهرت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و نویسنده کتاب به قدری زیاد است که امکان ندارد شما نام آن را تاکنون نشنیده باشید. کتاب توسط مهین خالصی ترجمه و در انتشارات نسل نواندیش چاپ و نشر شده است که یکی از بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شناخته می‌شود.

خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

امروزه رازهای به هم زدن ثروت برای هیل به اندازه ی همان موقع نیرومندند و می توانند زندگی را برای همیشه تغییر دهند.
پس از مصاحبه با بیش از پانصد تن از زنان و مردان دوران خویش، ناپلئون هیل (Napoleon Hill) راز انباشتن ثروت کلان را بر اساس این نظریه فاش کرد که اگر ما بتوانیم یاد بگیریم مانند ثروتمندان بیندیشیم می توانیم موفقیت و ثروت را کشف کنیم.
او فقط فرمول سیزده مرحله ای ساده ای تهیه کرد تا به شما کمک کند که اهداف خویش را مشخص کنید، راز موفقیت حقیقی و دیرپا را کشف کنید، هر آنچه در زندگی می خواهید را به دست بیاورید و به صف افراد فوق العاده موفق بپیوندید.

هنگامی که کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich) به چاپ رسید، به عنوان یکی از کتاب های الهام بخش مهم زمان خود اعلام شد.
بیش از پانزده میلیون نسخه از این کتاب به فروش رفته است. این کتاب به نقشه ی راه برای میلیون ها نفر تبدیل شد تا از فقر دوران رکود اقتصادی بگریزند و برای خود، خانواده ها، و در موارد بی شماری، کارمندان خود رفاه فراهم کنند.
موفقیت بیندیشید و ثروتمند شوید به حرفه های طولانی مدت به عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده ی چند کتاب دیگر انجامید و هیل را به راستی به یک میلیونر تبدیل کرد.


در فصل های بعدی علاوه بر خواندن داستان های موفق افرادی که ناپلئون هیل برای کتاب اصلی خود بررسی کرد، برخی از آدم های موفق زمان خود را نیز ملاقات خواهید کرد، از قبیل بیل گیتس، ماری کی اش، آرنولد شوارزنگر، ری کورک، مایکل جردن و... .
گام های محقق ناپلئون هیل به سوی ثروت برای خوانندگان امروزی به اندازه ی افراد معاصرش مطمئن است. همه ی کسانی که این فلسفه را می خوانند، درک می کنند و به کار می بندند آمادگی بیشتری خواهند داشت تا این معیارهای بالاتر زندگی را جذب کنند و از آن ها بهره مند شوند، معیارهایی که همواره از همه به جز آن هایی که خواهانشان هستند، مضایقه شده است و خواهد شد. از آن رو آماده باشید تا هنگامی که به طور جدی فرامین ناپلئون هیل را دنبال می کنید، تغییرات اساسی در شیوه ی زندگی خود ایجاد کنید. نتیجه ی این کار، این است که می توانید عمر خود را با هماهنگی و تفاهم سپری کنید.
علاوه بر این، صحنه را برای شما آماده می کند تا به جمع افراد ثروتمند بپیوندید. این ویرایش جالب به روز در آمده و تجدید نظر شده، نمونه هایی از مردان و زنانی ارائه می دهد که در ایام اخیر اصولی را نشان می دهند که هیل مطرح کرد، از جمله داستان های موفقیت موفق ترین افرادی همچون بیل گیتز و استیون اسپیلبرگ. بدیهی است که امروزه نیز فلسفه های هیل به اندازه ی زمانی که برای اولین بار نوشته شدند، معتبرند.

 بهترین ترجمه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

این کتاب به عنوان یک کتاب پرفروش توسط ناشران و مترجمان فراوانی ترجمه و منتشر شده است. نسل نواندیش با تلاش خانم مهین خالصی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بهترین ترجمه را شاید ارائه کرده باشد، در نرم افزار فراکتاب قبل از خرید می‌توانید برای مدت چند دقیقه کتاب را رایگان مرور کنید و این ترجمه را بررسی نمایید و در مورد بهترین ترجمه بیندیشید و ثروتمند شوید قضاوت کنید.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر به موفقیت و ثروتمند شدن فکر می‌کنید و تصمیم دارید تا تفکری ثروتمند داشته باشید بدون شک باید کتاب بیندیشید و ثروتمند را بخوانید.

درباره نویسنده کتاب، ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در سال 1883 در شهر وایز در ویرجینیا متولد شد و در سال 1970، پس از دوره ای طولانی و موفقیت آمیز به عنوان مشاور رهبران تجاری، سخنران و نویسنده، درگذشت. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید پرفروش ترین کتاب تاریخ در حوزه ی خود است که موفقیتش هیل را بدون اتکا به غیر، میلیونر کرد. هیل مؤسسه ی ناپلئون هیل را تأسیس کرد. این مؤسسه ی آموزشی غیرانتفاعی مأموریتش این بود که فلسفه ی رهبری، خودانگیختگی و موفقیت شخصی او را ترویج دهد.

خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

قیمت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در فراکتاب به صورت الکترونیک حداقل 50 درصد کمتر از نسخه چاپی عرضه شده است.

 دانلود کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید

نسخه صوتی این ترجمه در فراکتاب عرضه نشده است اما نسخه صوتی ترجمه محمدحسین میانجی به صورت صوت همگام با متن در دسترس شماست.

جملات برگزیده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر کاری که میخواھید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید , قدمی به پیش  گذارید و رویای خود را جامه ی عمل بپوشانید . ھرگز به گفته ھای دیگران توجه نکنید. توجه نکنید که  ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که ھر شکست با خود بذرھایی از موفقیت و پیروزی به ھمراه دارد.

ھلن کلر, چند روز پس از تولد ناشنوا, نابینا و لال شد. به رغم این ھمه بدبیاری او در تاریخ نام ود را در جمع اشخاص شھیر جای داد. ھلن کلر ثابت کرد اگر کسی خود را شکست خورده نپندارد, در شمار شکست خوردگان قرار نمیگیرد.

عبارت دیگر افکاری که حالت احساسی پیدار میکنند و با ایمان ھمراه میشوند بی درنگ به یک عنصر فیزیکی مبدل میگردند.

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای تهیه و دانلود کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید از ناپلئون هیل می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فراکتاب اقدام کنید.

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مشخصات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: ناپلئون هیل
مترجم: مهین خالصی
تعداد صفحه: 334
موضوع: موفقیت
قالب: pdf و چاپی با تخفیف

صفحات کتاب :
334
کنگره :
HF5386‏‫‭/ھ9ر2 1392
دیویی :
650/1
شابک :
978-964-236-446-6
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه بیندیشید و ثروتمند شوید