کتاب میلیونر درون تو (صوتی و pdf)

10 روش برای لذت بردن از پول و زمانتان

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 9,800
نظر شما چیست؟
مایکل لوبوف در کتاب میلیونر درون تو: ۱۰ روش برای لذت بردن از پول و زمان تان، سعی می کند قوانین پیچیپده و سخت سرمایه گذاری و ثروتمند شدن را در شمائلی بسیار آسان توضیح دهد و برنامه ای عملی به صورت قدم به قدم برای میلیونر شدن ارائه کند.

او معتقد است معمولا زمان زیادی طول می کشد تا سرمایه گذاران به اندازه کافی آگاه شوند و درک کنند که سرمایه گذاری، تا چه میزان می تواند ساده باشد و نمی خواهد که خوانندگان این میکروکتاب نیز در این دام بیوفتند بنابراین از قانون ۷۲ و فرآیند ترجمه رویاها به اهداف صحبت می کند. پس اگر می خواهید به صورت ساده و علمی فرآیند سرمایه گذاری و ثروتمند شدن را یاد بگیرید میکروکتاب میلیونر درون تو (Millionaire in you) را از دست ندهید.

مایکل لوبوف (Michael LeBoeuf) از اساتید دانشگاه نیو اورلیان است. کتاب های او که جزوه پرفروش ترین کتاب های تجارت هستند به بیش از ۱۲ زبان در سراسر جهان منتشر شده اند. همچنین مقالات او در ده ها مجله و روزنامه منتشر می شود و وی به چندین شرکت بزرگ در آمریکا مشاوره می دهد.

در بخشی از میکروکتاب میلیونر درون تو می خوانید:
بسیاری از مردم حتی به این فکر نمی کنند که در حال حاضر سخت کار می کنند تا بتوانند پاداش بازنشستگی را زودتر دریافت کنند. به جای آن، آن ها از حد فاصل یک چک برگشتی به چک برگشتی بعدی زندگی را می گذرانند. اما در واقعیت کمی زمان و تلاش برای رسیدن به استقلال مالی، شما را به نتایج خوب و ارزشمندی خواهد رساند. کیفیت شگفت انگیزی از زندگی وجود دارد که وابسته به استقلال مالی است، به طوری که صرف نظر کردن از بسیاری از تجملات برای ساختن فردایی بهتر بسیار ارزشمند است.

امروز گزینه های هوشمندانه را انتخاب کنید، زمان بسیار طولانی برای پول خرج کردن و لذت بردن از زندگی خواهید داشت، خیلی بیشتر از چیزی که اکنون مشغول آن هستید و یک پاداش اضافه هم وجود دارد: دانستن این که شما فردایی بهتر ایجاد می کنید، امروز شما را شادتر می کند.

امروزه هر آمریکایی با به کار بستن اصولی اساسی می تواند تبدیل به یک میلیونر شود. این امکان به سادگی از طریق مشاهده امکانات پیش رو به دست خواهد آمد، مسئله تنها دانستن چگونگی ادامه مسیر و پیروی از آن است.

هنگامی که از مایکل آنجلو خواسته شد تا توصیف کند چگونگی تولید آثار کلاسیک خود را مانند مجسمه داوود که از یک تکه سنگ مرمر ساخته شده بود، توضیح دهد او در پاسخ گفت که مجسمه در سنگ وجود داشت. تنها کاری که او کرد این بود که آن را ببیند و بخش های اضافی را بتراشد تا آن را آشکار کند. بنابراین یک میلیونر بالقوه و یک زندگی عالی و آزاد شخصی درون تو و همه ما وجود دارد. کلیدی که آن را به واقعیت تبدیل می کند، در مشاهده احتمالات و انتخاب های مناسب برای ایجاد آن خود نهفته است.
صفحات کتاب :
163

کتاب های مشابه میلیونر درون تو