امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,250
نظر شما چیست؟
همان گونه که بارها در روایات دینی و احادیث امامان معصوم شیعه(ع) ذکر شده، هر سوره شأن نزولی داشته و علاوه بر آن هر حرف و کلمه قرآن دارای خیر و برکتی مخصوص است. نگارنده کتاب حاضر، سعی داشته با معرفی هر سوره و بیان شأن نزول آن به بررسی هر آیه از لحاظ فضیلتش نیز بپردازد.

علاوه بر این در پایان کتاب موضوعاتی همچون آثار اعراض از یاد خدا؛ سؤال و جواب اعرابی از پیامبر(ص)؛ طریقه ختم بعضی از ذکرهای شریفه؛ آیات و سوری که در قرآن در مورد پیامبران نازل شده؛ قبور انبیا در ایران؛ و مکسر سوره اخلاص مورد بحث قرار گرفته است.

نویسنده تلاش کرده تا با زبانی ساده شأن نزول سوره مسد(لهب) را برای گروه سنی نوجوان شرح دهد. زبان داستانی و روایی این کتاب موضوع را برای مخاطب جذاب تر کرده است. کتاب در ۵۴ صفحه گردآوری شده که در چاپ های پیشین با تصویرگری ایرج خان باباپور نیز همراه بوده است.

محمدرضا سرشار یکی از نویسندگان نام آشنای حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که آثار وی تاکنون، دست کم ۲۶ جایزه را در سطح کشور به خود اختصاص داده وبرخی از آنها، در داخل و خارج کشور، به زبان های انگلیسی و اردو، ترجمه شده است. نشریه بین المللی “who is who”، در سال ۱۳۷۳ نام وی را به عنوان یکی از مشاهیر فرهنگ ایران به ثبت رساند.



با شنیدن صدای فریاد ابولهب، گوش های خدیجه تیز شد:
-هر چه به پدر شما گفتم که دست از ادعاهای پوچ و مسخره خود بردارد، گوش نکرد. حال که چنین است، من ننگ دارم که پدر همسران دو پسرم، مردی خیالباف و کافر همچون محمد باشد .عُتبه و عُتَیبه را هم به این جدایی راضی کرده ام. از هم اکنون، هردوی شما طلاق هستید. به خانه پدرتان بازگرید و دیگر قدم به خانه من نگذارید.
زینب و رقیه، همسران دو پسر ابوالهلب بودند....
صفحات کتاب :
48
کنگره :
‏‫‭BP۸۸‏‫‭/ر۸۸۵ط۹ ۱۳۹۶
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۱۵۶
کتابشناسی ملی :
4139385
شابک :
‏‫‭978-600-03-0392-1‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه طنابی از آتش