نظر شما چیست؟
یک خانواده شاد پنج نفره و جوان با بچه های کم سن و سالشان، جان، بلا و لیلی در ابتدای داستان شما را مجذوب خود می کنند. آن ها صبح یک روز تعطیل تصمیم می گیرند برای تفریح به دریاچه گروندل در نزدیکی خانه بروند. با آنها همراه می شویم و در شور هیجان زندگی شیرینشان غرق می شویم. جان و بلا و لیلی نمی دانند باید قدر این روزها را بدانند زیرا به سرعت باد سپری خواهند شد.

داستان دریاچه گروندل درباره یک زندگی خانوادگی است. پدرو مادری وفادار با فرزندانی که بزرگ می شوند و می روند و سال ها بعد زوج تنها خاطرات شیرین خود را مرور می کنند در حالی که فرزندان از آنها جدا شده و هرکدام زندگی پرچالش خود را دارند.

داستان جریان یک زندگی است. خانواده ای که رشد می کند. گسترده می شود، تلخی ها و شادی ها را تجربه می کند و در نهایت به نوعی از پختگی می رسد. داستان از زبان پدر روایت می شود و تا زمان مرگ همسر ادامه می یابد. شاید فکر کنید که جریانی ساده و بدون هیجان را دنبال می کنید اما سخت در اشتباهید.

این خانواده آنچنان ذهن شما را به خودش مشغول می کند که به کوچکترین اتفاقاتی که در آن می افتد هم نمی توانید بی توجه باشید و در نهایت حسی که به شما منتقل می شود، عضوی از اعضای این خانواده بودن است. همان چیزی که هدف گوستاو ارنست، نویسنده این داستان است. او شما را در جریان یک زندگی قرار داده تا با آن متحول شوید و به بینشی تازه از زیستن برسید.

«دلم می خواهد دوباره بچه هایم را داشته باشم. نمی خواهم این قدر از حال و روزشان بی خبر باشم، نبینم چه کار می کنند، که یک لحظه باهاشان حرف بزنم و لحظهٔ دیگر نه، که نمی دانم در همین لحظه چه اتفاقی دارد برایشان می افتد، که درست در همین لحظه هر اتفاقی ممکن است بیفتد»
شابک :
978-600-8942-19-1
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
107
کنگره :
PT۲۶۶۲‭‬ ‭/ر۹‏‫‬‭د۴ ۱۳۹۶
دیویی :
۸۳۳/۹۱۴
کتابشناسی ملی :
4953427

کتاب های مشابه دریاچه گروندل