1 / 3

برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط؛ نوشتن گام به گام یک برنامه بازاریابی


دانلود کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 1.0 مگا بایت
صفحات کتاب : 157
4,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب های زیادی در مورد تئوری های بازاریابی وجود دارند، اما تعداد کمی از آنها مؤلفه های کاربردی قابل اجرایی دارند. کتاب برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک، کتابی مناسب برای کسب وکارهای کوچک تا متوسط است.

این کتاب، از تئوری های بازاریابی و رویه های عملی و اجرایی استفاده کرده است و به صاحبان کسب وکاراهایی در مقیاس کوچک تا متوسط یا فعالان بازاریابی، یک روند تجربی کامل را ارائه می دهد که به برنامۀ بازاریابی درست برسند. همچنین این کتاب، می تواند رویه ای مناسب برای تجارتی شخصی باشد.

این کتاب حاصل سی سال تجربۀ نویسنده، دیوید اندرسون، در بازاریابیِ محصولات و خدمات در سطح داخلی و بین المللی است.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 157

کنگره : HD62/7‏‫‬‭‭/‮الف‬8ب4 1393

دیویی : 658/022

کتابشناسی ملی : 3860049

شابک : 978-600-7212-78-3‮‬

سال نشر : 1393

نظرات