امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
هدف کتاب 12 گام تا مثبت اندیشی اثر محمد سیدا، این است که به آنچه خوب است و آنچه زیباست فکر کنید تا خودتان به نهایت خوبی و آنچه لیاقتش را دارید برسید.

شما همان چیزی را می بینید که می خواهید. با این حال، برخی حتی در بیابان برهوت هم زیبایی می بینند و برخی دیگر در دل مزارع سرسبز، دلتنگ می شوند. برخی قادرند یک مشکل کاری را به یک موقعیت مناسب تبدیل کنند و برخی دیگر یک فرصت پیشرفت را به یک مشکل بدل می کنند. به هر حال، تلسکوپ در دست شماست، از هر طرف که صلاح می دانید نگاه کنید.

در بخشی از کتاب 12 گام تا مثبت اندیشی می خوانیم:

آیا می دانید که اشرف مخلوقات هستید و تمامی پدیده های هستی در خدمت شماست؟ تا به حال به این نکته فکر کرده اید که واقعاً چه توانایی نهفته ای در وجود هر یک از ما هست که خدا ما را اشرف مخلوقات لقب داده است؟ اگر کمی واقع بین باشید، با اعتمادبه نفس و اطمینان به قدرت درونی خود می توانید از زندگی شاد و موفقیت آمیزی برخوردار گردید. عده بسیار زیادی را می بینیم که به علت داشتن عقدۀ «خود کوچک بینی» شکست خورده اند یا کوچک ترین پیشرفتی نکرده اند؛ درحالی که لیاقت و توانایی موفقیت را داشته اند. با گام های مثبت و صحیح می توانید خودتان را باور کرده و ایمان محکمی نسبت به خود در دلتان ایجاد نمایید؛ ایمانی که موجه بوده و حق الهی شما است.
کنگره :
BF697/5‭‬‭‬ ‭/م2‏‫‭س9 1386‬
دیویی :
158/1‬
کتابشناسی ملی :
‏‫‬‭م85-49242
شابک :
978-964-2920-22-8
سال نشر :
1386
صفحات کتاب :
107

کتاب های مشابه 12 گام تا مثبت اندیشی